BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Tagged 01 : Sape nak hadiah free dari Paris? =) ♥

pertama sekali nak ucapkan terima kasih kepada cik nadira kerana telah sudi meng"tag"kan saya dengan giveaway dari cik nadia dan cik farah. sila teruskan bacaan anda untuk keterangan lanjut. wee~!

'Eiffel Tower Giveaway'

Verangan nak pergi Paris. Kunun-kunun nak berhoneymoon di sana. Especially di Eiffel Tower. verangan dow aku nk bergambo and berbulan madu bersama incik bintang di sana. tagline "Eiffel I'm in LOVE" owh sweet sungguh movie itu. [oke aku dah start merapek ini. maap ya] haha. oke oke back to topic. SAPA NAK HADIAH FREE DARI PARIS ? sapa x nak cik kak oit. dari Paris tu. silap-silap dapat Paris Hilton. haha. [haa merapek lg] nk teka nk teka ni dapat apa eh ? adiah menarik dari Paris apa eh ? handbag ? shoes ? perfume ? wah itu semua boleh di jadikan barang hantaran. Errrr... Cik Nadia and Cik Farah boleh kah kasi itu ? ngee~! [cik sara sedar ya cik sara 15 euro sahaja. gi google 15 euro leh dpt apa.] sekali lagi merapek. hoho. suka betol aku merapek. wooottttwoottt~! SARA NAK HADIAH FREE DARI PARIS YA CIK NADIA AND CIK FARAH. VOTE FOR ME. yeah~! haha.

Saya FOLLOWER yang ke 409. maceh. (^_^)


tag 3 org blogger yang bertuah:

Tuan Tanah kepada Blog ini adalah Cik Nora.
Anaztasia Tie The Knot


Tuan Tanah kepada Blog ini adalah Cik Syahira Fauzan.

Tuan Tanah kepada Blog ini adalah Cik Murni
Beautiful Days


nak tahu apa HADIAH nya?
Cik Farah kita yang berada di Paris akan mengePOSkan 5 souveniors dari PARIS.
kawan-kawan jangan runsing resah gelisah ya. Cik Farah kita akan UP lagi hadiah.
jadi rajin-rajin la para bloggers dan readers (yang ada blog) kasi up trafik untuk giveaway ni.
apapun kita berdoa agar pintu hati Cik Farah dan Cik Nadia utk kasi adiah yang BEST BEST.
weee~!

Last BUT not least... drop your comment at their entry HERE. to make sure yang mereka tahu kita ada buat entry ini. haha.
Tarikh Tutup Penyertaan:
20.11.2010, 12.00 PM
kawan-kawan apa lagi jom terbang ke PARIS~!

With LOVE,

2 comments:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar