BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Old Town - SOGO -TESCO ♥



Hye kawan2. Salam 1 Malaysia. Entry kali ni nk citer sal aku ngan starinsky aka bintang. ngee~! gewdix kan aku ? lantak la apa org nk kata janji aku suka, aku epi. yeehaaa~!


last Sunday, aku ngan bintang pegi lepak kat old town. hehehe~! detim kat situ. old town depan sogo kat menara CIMB jln raja laut. hah complete address. lalalalalaa~! saja je minum petang kat situ sambil nonton gelagat dan aksi org ramai yang kuar masuk sogo dengan barang2 sarat di tangan. mana taknya sogo sales up to 80%. durrhhh~! thn napsu aku utk bershopping sakan. huhuhuhu~! bintang dah pesan berjimat selagi boleh. beli barang keperluan sahaja. ngumpul wet utk kawen. heehuuu~!

kitaorg lepak situ dr jam 5 sampei jam 6 ptg. sejam gak la kan. jom tgk gmbr dulu.

menu santai ♥

Menu kitaorg petang itu seperti gambaran di atas. Di bawah namanya:
  • Chocolate Enriched Old Town
  • Hazelnut Caffe Old Town
  • Tuna Toast Old Town
  • Curry Samosa Old Town
Dh sah2 kitaorg makan kat Old Town, so nama semua OLD TOWN mesti ada la. korg ni pun. haddoi~! hehehehehehehe~! jom tgk aksi kitaorg. zassss~!

bintang candid eating samosa - aku saja snap ♥

mcm mengom je kan kitaorg di ptg hari. hahahahah~! sengal. lalalala~! si bintang layan je kehendak aku kan. hakhakhak~! rendu punya pasal. hampir 2 mggu x jmpa. erk.. baru 2 mggu kan ? ne ley. aku wendu aku pnya pasal la nk detim ngan dia bila. kahkahkahkah~!

Lepas kitaorg melepak di Old Town, kitaorg gi la window shopping kat lam sogo tu. mak aih mata ku x ley lari dr menatapi kad2 yg bergantungan menunjukkan sales up to 70%-80%. durrhh.. aku mauuuuuuuuu shoppingggggggggg x kira mau jugakkkkkkk~! ngee~! gewdix lagi. kahkahkahkahkah~! bintang ckp beli la kasut. sb ritu aku ckp ngan dia nk beli kasut. but not for now. then dia ckp amik je la sementara sales. yeay~! aku amik smpi 3 pasang. yaribbbaaa~! *lompat lompat lompat* suka hati aku girang gembira. lalalalalalla~! then jln2 lg. bintang amik #$%^& ooppss sensor. keskeskeskes~! jenama RENOMA. itu je leh aku ckp. kahkahkahkah~! ngan sehelai kemeja SODA. mmg best tersgt la kan shopping. sb murah. korang dh serbu ke SOGO tu ? jgn terlambat.


balik dari SOGO kitaorg pegi TESCO Mutiara Damansara. sblm balik umah kene la beli brg umahkan. shopping lak kat sana. beli la apa patutkan. hehehee~! topup mana patut. aku tasuke kalau brg x de spare. bila abes mula melilau "alamak dh abes x beli x de spare. adoiii" so bising2. tasuke aku cmtu. bila brg dh nk abes atau tgl separuh then tgk stock x de, aku akan beli smpi 2 3 utk di jadikan stock. xde la aku kuar shopping bnyk sgt. ngee~! sekali kuar beratus abes puas hati sb beratus tu thn la 2 3 bulan. save save. hahahahha~! uols macam mana ? pasti ada gelagat dan karenah memasing yg mencuitkan kan ? sharing la. (^_^)~!


Oke la kawan2. cukoplah korang menatap kitaorg. keskeskeskes~! pasan lak aku kan ? hahahaa~! suka hati la. lalalalalala~! mood epi rini. pg ni bintang anta aku pegi keje. huhuhuhu~! tgu next week nya story lak k. sehingga bertemu lagi. daa~!

1 comment:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar