BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ VENDOR : Survey Part 1 ♥

salam kawan2. semalam aku ada survey2 something. berkenaan dengan photo/videographer. mak aih. mahalnye.  owh apakah. huhuhuhuhu~! sedey sat rasa. sb out of budget. huhuhuhu~! tp hari ni aku survey lg. dpt gak la berpatutan and under my budget. tp dia nye offer x bnyk. so cam sedey plak sb x de benda yang kita nk. haih~! baru satu ni. belom yang lain2 lg. huhuhuhu~!

1)
ShutterSpeak
Shutterspeak ni terdiri daripada 4 orang anak muda yang mempunyai personality dan gaya tersendiri. sangat indah hasil kerja mereka. sgt2 tertarik kepada photo dan video yang mereka rakamkan. kalau nk tahu lebey lanjut. klik je kat nama shutterspeak. jom tgk hasil kerja mereka.



Wedding of Catriona Ross and husband Shahar..





Adi Nang ni merupakan seorang anak muda yang baru dpt 1st baby nama UMAR ARJUNA. sedap nama tu kan ? Adi pernah merakamkan detik2 solemnization bagai Faradilla Jasmay kakak kepada pelakon terkenal Liyana Jasmay. Nak tgk hasil kerja beliau boleh pergi ke fesbuk Adi Arjuna. Add la beliau ya. Ni salah satu gambar yang di ambil dari fesbuk beliau. cantekkan ?



♥ Faradilla Jasmay & husband ♥

♥ Liyana Jasmay ♥
*pictures kredit tu Adi Nang
3) Myphotographer
The official Photographer untuk artis terkenal Malaysia iaitu Lisdawati,Nadia Mustafar,Syura,Nana & Faizal dan Haiza dangdut. Antara salah sebuah brand di bawah Click Couture iaitu Elite Wedding Photographers Malaysia. Jom tgk hasil kerja mereka.


♥ Farid Dato' Harun & Ili Nazaruddin ♥

♥ Farid Dato' Harun & Ili Nazaruddin ♥
*pictures credit to Myphotographer
4) Bee Hunt Studio
Bee Hunt Studio merupakan The Art of Wedding Videography. Dulu dorg ni buat video jep without photo. So skng they all dah ada dua2. Cantek jugak hasil sentuhan dan rakaman mereka. apa kata kita usha dulu.








The title is so sweet like them. Sweet Like Chocolate. Termimpi2 aku yg di rakamkan bersama starinsky aku. *tongkat dagu*

Empat yang tersenarai adalah yang melekat di hati aku buat setakat ini. kalau x de update yang lain berkenaan video/photographer lain. so mgkn mereka menjadi pilihan hati ku. hope you guys can give me best price yaaaa~! huhuhuhuhu~!

oke la kawan2. till then. i stop here. see ya~! (^_^)~!

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar