BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

ANNOUNCEMENT

Salam dear... hari ni nk buat announcement sket. hehehehehe~! saja nk menglemerkn diri. *kat sini je pn* hari ni adalah hari keramat. hikhikhik~! hari yang membahagiakan aku. dan aku bersyukur kerana jodoh ini dipanjangkan. dan semoga kekal hingga syurga. kalian pn doakan juge ya. mwah~!
HAPPY 1st YEAR COUPLE
HELMIZANHERNYZAR
hehehehe~! saja nk glemer kn. baru setahun je kot. dah kecos. ah lantak la kn. suka aku la kan. ngehngehngehngeh~! sb yg ini la yg aku rasa keistimewaan yang aku x dpt dari mana2 lelaki kecuali Mr. Starinsky aku. maceh eh yayang sb sabar dan sanggup melayan karenah saya yang cumel. hakhakhakhak~! jumpa lagi daaaaa~!

2 comments:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar