BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Pameran Pengantin @ AmpangPoint ♥

Hari ni buat n3 pukal k. rajin kan nk hapdet. hah baca la korang. hahahahahahhahahaha~! Friday last week on 14.Mei.2010, me and my fren Ella go to AmpangPoint for Pameran Pengantin. ekceli on that day i'm on leave planning to go back to my lovey hometown. *bring newly member's of ZAR* hehehehehehhe~!



pegi pameran tu kununnya nk survey je lah dulu kan apa patot utk persediaan majlis tahun hadapan. hurmmmm.. tapi yg berlaku lain la pula kan. bila di tnya dan di soal siasat para wedding planner di situ harganya sgt berpatutan. dan sgt la tertarik. mula2 rasa x yah la kot nk booking2 bagai tp terdengar la ungkapan bahawa tarikh yg dipilih utk tahun hadapan sgt la laris bagaikan pisang panas. oleh itu aku pn berfikir2 la utk booking date atau x kn. setelah meronda hampir 10 kali menawaf kan diri di pameran itu aku mcm setuju je nk booking. tp wet maseh belom di keluarkan dari mulut mesin ATM. oleh itu pulang la kami bersahaja. dlm perjalanan ke TTDI utk mengambil bakal suami ku *waiceh gitu kan* kitaorg ada gk la bincang2 samada nk booking date atau tidak. aku buat keputusan utk booking je date. so aku bagi cash hand kat mak hayam Ella utk membayar booking date pada salah seorg wedding planner yg aku sgt suka dgn tawaran harga dan konsep sepertimana yg aku impikan.

so dh setel 1 perkara. *bukan 1 bnyk dh setel. tgk kat list aku k* hehehehhe~! baju bajuan yg nk dipakai juga dh pilih sape designer nya. dari indonesia oke. wah gitu kan. nk melets punya pasal sanggup tu i pilih designer dr indonesia. hakhakhakhak~! dah diskas dh yg mcm mn aku nk. wlpn rs maseh jauh perjalanan ke arah itu harap semuanya berjalan lancar. doakan kami. terima kasih.

sebelum bergerak balik ke Kuantan aku dh listkn dlm buku keramat aku apa yg perlu di lakukan lagi. heheheheheheh~! hurmmmm.. mamita dh bising bila nk pg kursus kawen. erkk.. apakah ianya terlalu awal ?

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar