BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Less Than 30 days ♥

Tatau nak kata apa. HAHA. dah macam sakai lak aku rasa. wee. the date is just around the corner. persiapan ? x usah la anda semua tanya. kahkahkah. sptnya apa kan. even baju pn baru nk gi fitting Ahad ni. HAHA. saya sgt mental bila jadula kerja saya terlalu pack beserta dengan persiapan yang tiada apa pun. bagaimanakah.

Jadual / Planning: (this week)
  • 01/10/2010, Jumaat: pulang ke Kuantan
  • 02/10/2010, Sabtu:
    - pagi pg bridal confirm design mini dais + hunting MUA [durrrhhh maseh dalam pencarian]
    - tgh hari berdesup ke Jengka. Aliaa's wedding. InsyaAllah sampai ya Yaya. Saya datang ngan Hana. wee.
    - malam gi umah Kak Wani. bising dah owang tua itu kerana aku tidak menjengah di kala raya. haha. mana aku tau dia ada di Kuantan. aku ingat dia kat KL. gaga. sorry eh kakak.
  • 03/10/2010, Ahad:
    - pagi pulang ke KL
    - ptg fitting baju kat Damansara Damai
oke itu this week nye planning and schedule. nnt aku hapdet utk next week. kalau boleh nk share gak utk sebulan ni. haha.

oke la. nk godek-godek gadget yang leh update aktiviti aku. oke chow. XOXO~!


With LOVE,

4 comments:

  1. dear..blk kuantan leklok..i nntikan ur progress

    ReplyDelete
  2. tq iedayah. pray for me safe on journey k. wee~!

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum hernyzar,

    saya link kamu k.
    happy preparing utk bertunang juga.
    (^___^)

    ReplyDelete
  4. thanx iera sb sudi link sara. i will do the same. yang x yah la pgl nama hernyzar. wee. panggil sara je oke. (^_^)

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar