BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #02 E-Day Story : Kisah MUA ♥

salam semua para bloggers and readers. hari ni baru leh ngadap pc and bercerita dengan kamu semua. semalam sibuk packing banner [bukan banner kawen ya kawan2. sila jgn salah paham di situ. haha] so hari ni a bit free to spend my time untuk berblogging. wee~!

oke al-kisah my MUA. hurmmm.. hari Jumaat, 29/10/2010 abah bagitau majlis start jam 11pg. erk.. tidak ketahuan daku. dgn sepantas kilat aku mendail no butik yg aku booking MUA tu. 

me: salam wan.. sara ni. abah cakap majlis start jam 11pg. so sara kene siap mekap jam 10pg. sara jmpa wan jam 8.30pg oke. [tiada mukadimah di situ. langsung di beritahu. gelabah punya pasal]
wan: eh.. sempat ke ? saya minta abg mie (he is shemale) mekap kan awak. nnt saya kompem balik. saya call awak balik.

*klik*

oke menanti dgn sabar ini. sambil tu buatla keje2 lain [tgu di entry akan dtg]. smpi la ke malam wan maseh x call. aduiyai. aku pn call la dia lg.

me: salam.. wan camne ? oke x ?
wan: abg mie soh gi butik jam 8pg. bersiap di butik. 
me: oke.

*klik*

oke lega rasa hati. then keesokkan paginya. dgn jayanya bangun seawal mungkin. siapkan adik aku dulu. mekapkan dia dan soon. mak and mak su dah mula masak bekpes. pulut kuning and mee hoon goreng. aku lahap nasi goreng. haha. mana dtg nasi goreng ? sendiri goreng la. nk jugak tu NASI. haddoi. heehaa.

mak dh bising nape x pegi mekap lagi ? jam dah menunjukkan 8.15pg. alamak. aku pn bergegas ke butik. adik aku jadi driver aku. wee~! sesampai di butik.... errgghhh butik TUTUP lagi dengan kemasnya. mula la aku call. call bnyk2 kali smpi masuk voice mail. call smpi batt flat dari ada ringing smpi x de ringing. geramnya... sabar lagi. pegi melompat bintang lagi. hiarkh hiarkh hiarkh. 






aksi-aksi aku dengan sabar menanti MUA. huh~!!

dah jam 9.30pg. x leh jadi ni. jap lagi abah kompem bising. dgn pantas call kak ayu. alhamdulillah naseb kak ayu free untuk mekap. bergegas ke butik kak ayu. dlm hati Allah je lah yg tahu. msg incik bintang dtg jam 12 sb aku belom mekap. incik bintang dah risau takot aku jadi bridezilla. dia ckp take ur time then dah siap bgtau. kak ayu mekap dengan efisien nya. sekejap je dah berhasil. alhamdulillah. setting mana patut then kak ayu anta aku balik ke umah. [al-kisah knp aku balik dgn kak ayu ? mana pegi adik2 aku ? tguuuuuu] layan gambar aku sedang mekap. x bnyk sb guna camera adik aku jep. OP dah tgu kat umah. al-kisah durhaka cakap abah. ini la akibatnya.






acara mekap santai ada bantal you bawah kepala ai


abah dah bilang mak dah pesan jangan amik MUA shemale. then wht happened now ? hah kau kelam kabut di pagi E-day ku. huhu. syukur alhamdulillah masih dalam keadaan terkawal. lenkali jangan jadi anak durhaka. dengar cakap mak abah. mereka itu benar. mereka tahu apa yang terbaik untuk kita. pesanan khidmat masyarakat dari saya Cik Sarah Hernyzar.

With LOVE,

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar