BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Simple Hapdet for my lovely readers ♥

as usual, SORRY!!!
no hapdet about a month. T________T

since move in to Kuantan, am so BUSY la sgt
[tgn di bahu mata juling ke atas]
HAHA~!!!
oke seyesly busy dgn new task at my new place. banyak benda nk kene belajar.
weken keje. tp yg pasti menyeronokkan sb dapat busykan diri.
[sehingga terabainya dunia blog aku]

aku ada banyak ceritera lapok nak di sharekan di sini.
tapi tunggu la mood rajin aku datang. akan ku laksanakan.
entry kali ni hanya sekadar nk hapdet sket apa yg dh jadi kat aku.

1. menjadi bibik aka supir. haha. biasa la kuat berjalan. panjang le langkahnya dok Kuantan ni.
2. progress keje kawen aku semakin ligat dan sehat. alhamdulillah aku dah buat apa yg patut. senang nk diskas ngan femmelive. ngan incik tunang semua pn oke. syg kamu~!! eh TERgedik lak cik sara ni.
3. jaga baby pet. anak tuceng kesayangan aku si Lu'Lu. yang semakin nakal dan nakal dan nakal.
4. umah masih dalam mode renovation. dari depan ke belakang dari belakang ke depan. so umah mmg sentiasa bersepoh. apalagi harus la berkemas. [skng bilik perantin dalam progress yeay yippy]
5. abes dah~!!! hahaha.

wlu x bnyk perkara. rasa mcm bnyk sgt perkara yg aku buat. kadang2 mood nk berblogging x de bila di kelilingi dgn ahli keluarga. adik beradik y asyik dok pot pet pot pet bla bla bla yadaa yadaaa yadaa.. mmg rasa happening je. haha. baru ni dok ngan femmelive. sblm ni dok jejauh belajar dan bekerja. pas kawen pn nnt kompem2 kene dok ngan incik so-army masa ni je la yg ada utk merasa kemeriahan keluarga ku. 

aku bersyukur ya Tuhan. Alhamdulillah. doakan semoga aku di murahkan rezeki dan sentiasa berada di bawah rahmatNya. amin.

jumpa lagi. As'salam..

6 comments:

  1. t8 ur time dear..nnt da khwin,lg xmenang tgn nk berblogging .huhuhu

    ReplyDelete
  2. ini pn dh lama x berblogging yang... hehehhee.. :p

    ReplyDelete
  3. uwaa.baru ku tahu kau dah pindah sini.keje kt mane pulak?

    ReplyDelete
  4. nmpk sgt ko x baca blog aku... sentap gwa dowh.. hahahahahahaha... keje OUM gak.. kat area ecm... china town... dpn d'osiss... :)

    ReplyDelete
  5. haha baca la. tp xde pulak aku perasan kau cite psl pindah2 ni. ke aku termiss tk tahu la =p

    owhh.syiok eh ofis ka area ecm..ofis aku plan nak beli kat situ, tp cancel. sadis sungguh.

    ReplyDelete
  6. x brp nk syiok klu x masyuk.. hahaha.. mai la sini weh.. lunch ngan aku.. haha

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar