BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Ceritera Kehidupan : Aku SUKA Dia ♥

ATTN ! Please STOP my Musical at right side below.
 SCROLL DOWN !!!



siapa x kenal Ainan Tasneem. si gadis manis.
artis baru youtube yang berbakat.
me suka lagu ini. best dan sweet.

actually me sedang teringat kat someone. opppss sorry bintang !
kantoi. haha. x pe bintang me oke jep. he's coolio !

oke yang me dok tingat kat beliau ni, semua orang kenal beliau.
tapi beliau x kenal me. even me mana pernah wujud dlm hidup beliau.
masa me dengar something pasal beliau, hati me rasa sedih.
ntah lah. poyoskan ? pada hal x kenal pn beliau ni. kenal gitu gitu je.
cuma kadang-kadang ada kengkawan rajin update me pasal beliau. kenapa ?
me sendiri tatau. tp x kesah lah. nama pn bergossip. haish. bkn ngumpat ya. ngomel jep.
kadang kadang ada terbit rasa cemburu dalam diri me bila me dpt tahu sesuatu.
tentang diri beliau. tp me cpt istigfar. me dh jd tunangan orang. hehe.

terkadang diri ini terbuai dengan sifat angan angan yang x sudah.
me x nak jadi mat jenin. me nk jadi mcm beliau. eh ?
hehe. beliau inspirasi me utk berjaya. sb beliau sgt humble orangnya.
tidak sombong dan tidak bongkak. malah beliau gemar berkongsi tips kejayaan beliau.

"Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition."

gaga ! me bkn x nk amik tau pasal beliau tp me rasa x payah la kot.
me pn busy nk prep kan. busy dgn life me. beliau pn busy kemain.
menteri katanya. eh ? menteri kah ? x kot kan ? err... bukanlah tu. hoho.

lagu Aku SUKA Dia by Ainan Tasneem ni me kasi kat beliau lah.
walhal x de kene mengena pn. me cuma suka lirik lagu ni. haha.

Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya
Aku suka dia

haha. agak mustahil la dia suka me kan ? me pn dah bertunang.
me sayang tunang me.
insyaAllah ada jodoh me akan mendirikan masjid dengan tunang me.
me doakan moga beliau di temukan jodoh yang baik dan solehah.
yang dapat menjaga beliau.
yang mencintai beliau sepenuh hati.
yang dapat menjadi tongkat dan tulang belakang beliau
yang sentiasa bersusah senang dengan beliau.
me sentiasa doakan untuk beliau. insyaAllah.

siapa pun beliau yang me maksudkan biarlah me shj yang tahu.
bintang me tahu kot. sb me suka ckp ckp pasal beliau dgn bintang.
bintang me oke je. sb we trust each other. dan sebenarnya yuna ia hanyalah fantasi.
dan me planning nk buat VC STD dgn lagu ni. me and my starinsky. yeehaa !
sweet x agak agak uols klu lagu ni jadi VC STD me ? hmm..
akan di pikirkan. kene tengok budget juga kan. haha.

oke la. klu me x stop skng lg bnyk la me lalut.
oke lah jumpa lagi sayang sayang ku.
me love my readers ! mwah !

"Rumah kaca boleh menjadi medium yang terbaik untuk kita melihat pantulan imej diri sendiri. Walaupun kita berumah batu, belum tentu ia lebih baik berbading rumah kaca. Batu atau kaca, asalnya tetap sama. Bumi yang sama, yang bertudungkan langit yang luas."

p dot s: me x de motip apa apa pun up entry ini. me cuma rasa me mahu menaip tentang dia. hmm..

2 comments:

  1. i selalu dgr lagu ni tapi tak tau nama penyanyi dia haha

    amboi jgn terlebih layan perasaan plak tau u tak baik :)

    ReplyDelete
  2. @cha hehe. x de la cha. nenade je entry ni. wee ! bestkan lagu ni? penyanyi nya pn comel.

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar