BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

Launching New Blog

Salam kepada pembaca blog aku. Wlpn aku tatau sape2 yg baca tp aku yakin pasti ada yang singgah untuk membaca. *pasan lak aku kan* muehehehehehehhehe~!

Untuk entry kali ni aku nk launching blog baru aku ni. merupakan bayangan, imaginasi dan impian yang insyaAllah akan terlaksana dengan ketentuan dariNya. Ameen~!



Dreams
Dream on, dream on
Dream yourself a dream come true
Dream on, dream on
Dream until your dream come true
Dream on, dream on, dream on...



Dreams? Can we convert them into realities? Whenever I go to bed, I have dreams in my eyes, plans in my mind and wishes in my heart. Don’t know will I be able to achieve what I am thinking ? A continuous struggle is ahead of me. Sometimes I think, my dreams are washed away by my tears, my plans are blocked and my wishes are killed due to broken heart BUT I still dream on~!!!! 

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar