BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

Kaulah Segala-galanya

Kaulah Segala-galanya
Mungkin hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang ku inginkan
Di saat-saat ini
Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

( korus )
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

( korus )
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Kaulah segalanya untuk ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Kaulah Segala-galanya adalah lagu yang aku tujukan buat BINTANG hati aku Helmizan Mohd Amin. Nyanyian dan dendangan oleh Ruth Sahanaya yang memukau kan. Melodi indah yang terbawa-bawa seperti angin bayu membelai, sungguh menyentuh hati ku. Hanya Tuhan yang tahu betapa aku menyintai BINTANG hati aku. Rasa CINTA yang tak pernah aku bayangkan dan rasai sebelum ini. Rasa CINTA yang membahagiakan aku. Syukur Alhamdulillah.. Akhirnya aku bertemu jua dengan lelaki yang benar-benar menyintai aku. Ini semua adalah ketentuan dariNya.

Perkenalan yang singkat membuahkan rasa CINTA di hati. Memulakan langkah di alam percintaan adalah INDAH akan tetapi kePAHITan yang datang menjadikan ia semakin MATANG. Semoga hubungan ini direstuiNya dan diberkati olehNya. Ameen~!

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar