BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ E-Day : Preparation Part 1 ♥

Salam para sahabat dan pembaca setia blog ini. Dah lama aku x hapdet kn ? Wuuhuuuu~! so sorry been bz nowadays. bz utk menguruskan badan dan mengembangkan kewangan. hakhakhakhak~! kata nk wedding yg meletssssss harus la bekerja keras utk itu kn. takkan nk hantam keromo jep. keskeskeskes~!

oke just nk hapdet. insyaAllah my E-Day will be held at Kuantan, Pahang on 30.October.2010, Saturday.  *sibuk nk hapdet pasal E-Day org lain citer sal wedding preparation tp aku  poyos jep hapdet pasal E-Day. hahahahhaha~! ada aku kesah ? lalalalalalalallala~! :p* The date still in disscussion since I've many weds to attend especially family members weds. Hukhukhuk~! Ekceli the date dh bnyk kali kene postponed. Kebarangkalian utk postponed lagi tu rasanya seperti tipis tp we dont know wht happened in future aite. May Allah give His bless on my E-Day. InsyaAllah.

Last Sunday, i do went to Jakel look up for my E-Day attire. The theme is *biarlah gambar yang menceritakan nnt. sabar ke korg nk tgu smpi Oktober nk tau aku nye theme yg gegila* hakhakhakhak~! no komen. nk tau tgu x nk tau blah. *ooooppsssss a bit harsh sorry dear. just kidding. ngee~!* aku bersama Incik Bintang dan mak hayam Ella Medusa pergi la ke Jakel. Abes aku di belit2 dgn kain yang kaler2 n merelip merelap. keskeskeskes~! dekat 2 jam gak la aku kat situ dan memilih. dan harganya sgt berbaloi. yeeehaaaaa~! sep bajet oke.

lain2 preparation yg aku dh buat lihat la seperti di sidebar belah kiri d'ENGAGEMENT LIST. so then korg tau la apa je yg dah di buat. kebanyakkan di sponsor oleh mamita n my aunty. ngeee~! sgt syiok bila di sponsor sb aku sgt sep bajet.

oke la kengkawan. got to go, nak smbg buat presentation lak. daaa~! tgu my next hapdet k. muaxs~!

With LOVE,

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar