BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ d'ZILLAs ♥

Sejak 2 3 4 5 6..... hari ni aku sibuk dgn urusan kerja ku serta kehidupan ku juga bisnes ku. waiceh mcm superwomen je kan bnyk benda nk kene buat. hahahahaha~! 

last week aku balik Kuantan. which is my lovely hometown. *entry kali ni tiada pixca. lom transfer lg* aku balik sb sebulan aku x blk jmpa ayahnda dan bunda. kerinduan suda bah. wuuuu~! aku balik pn bertujuan juga la. hahahahah~! balik sb nk buat bisnes dan melanjutkan lagi empayar bisnes ku. keskeskeskes~! *sudah2 melalut plak dah*

baiklah.. kepulangan aku di sambut meriah oleh femmelive. sgt syiok oke sb mcm jauh sgt aku dok smpi kene sambut bagai. hahahhahaha~! itu tipu so jgn percaya. balik cam biasa la balik bercuti hujung mggu. oke dah sara jgn lalut lg. next~!!!!!!!!!!!

dh alang2 aku balik, aku berdiskusi dgn bunda berkenaan majlis pertunangan aku *insyaAllah amin* memula aku ckp ngan bunda aku mahu yg sesimple mgkn. pihak laki dtg ckp2 sarung cincin n makan dan blah. *kasornya bahse. mnta ampun* xde la majlis bagaikn. baju pn baju kurung biasa2 suda. kata dtg merisik n bertunang skligus dn mahu JIMAT

TETAPI~!!!!!!

di bangkang sekeras2nya oleh bunda dan nenda. *tepuk dahi* kata mereka "mana boleh x de hantaran. adakan hantaran" ya hantaran yg aku dan Mr. Starinsky bincang x yah la eh yayang. aku oke. TAPI skng kene buat gak hantaran. aku ckp kat bunda "ma 3 balas 5 oke kan".*smbl tersengeh kerang mangi* terus mendapat tujahan dari nenda "xpernah dibuat org 3 balas 5. buat 5 balas 7. dulang semua ada. jgn nk ngade2 kurangkn hantaran." lg skli tepuk dahi.

"mak kita mkn2 biasa je la eh x yah catering canopy semua2 tu." di pancung lg. "eh.. kene ada 1 canopy nnt org nk mkn kat mana. catering tu x pe ma ngan mak su leh gotong royong rewang masak2." dlm hati money oh money. ckp dgn Mr. Starinsky he said oke bah kalau yayang. dan aku senyum je la. keskeskeskes~!

baiklah akan ku laksanakan sepertimana permintaan mereka. demi mereka yang tercinta. ni la yang dikatakan oleh BRIDEZILLA yang lain iaitu Mom-ZILLA and Granny-ZILLA. itu baru bab nak bertunang. bab nk nikah kawen nnt. tgu je la eh uols. ceritera dari aku. -end-

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar