BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Who's getting married on 25th September 2010? ♥

Who's getting married on 25th September 2010?

Hah..kalau siapa siapa yang berkahwin, atau planning nak kahwin, atau konon konon nak kahwin pada tarikh di atas dan belum ada makeup artist lepas tu mahu makeup ala ala diva gituh tapi semua top MUA tak available sebab diaorg cuti raya sebulan, boleh lah ambik Ayang Kamel.teehee.

Ayah Nawal mahu event di malam hari, makanya event siang telah dibatalkan tapi deposit segala sudah bayau kepada Ayang Kamel. Semua pon tauhu bukan senang nak dapat slot dengan beliau bukan?Ini adalah peluang anda.Anda dapat makeup artist diva, eh maksud saya anda akan jadi pengantin diva, Nawal dapat semula deposit untuk beli hadiah wedding kakak cantik nya seminggu selepas ituHAHAHAHA.eh serius ni.

Untuk sebarang pertanyaan, boleh lah email kan kepada nurun_nawal@yahoo.com pronto! (eh pronto pronto itu tidak ada. saya ter copy dari blog nawal.layankan aje)

p dot s: kot kalau2 anda ada dinner or rumah terbuka Aidilfitri pada 25 September 2010 pon boleh juga buat makeup diva apa? atau mungkin anda mahu menjadi tetamu Nawal paling diva?pon boleh amek Ayang Kamel. tak gituh?

NOTE~!: segala ucapan dan ungkapan di atas di ambil dr CIK YAYA dan cik yaya telah mengkopi tehkan maklumat tersebut demi membantu CIK NAWAL. saya dgn baik hati mengkopi teh di page saya dgn ayat cik yaya sb saya malas nk pikir mau tulieh apa. so kopi teh je la oke. kurangkn manis gula dlm minuman  tambah manis pada senyuman. wa chiao~!

4 comments:

  1. gile tiru bulat2 HAHA. tidak tidak. gurau saja, jangan padam entree. HAHA. thanks yayang mwah!! sayam taknak ke pakai ayang haritu? beraya ke open house. HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  2. wahahahahahah~! adeh lahai... x kn le nk pakai ayang semata nk beraya open house.. hukhukhuk~! kalau date tu kene on my E-Day bley la gk nk pakei.. mslhnya my E-Day a month after the date.. ngee~! :p

    ReplyDelete
  3. ngeeee.sarah nak? nanti ai tanyakan ayang haha

    ReplyDelete
  4. mahal x dia ? ngee~! sara nye E-Day bulan 10 la dear.. kat Kuantan lak tu. huhuhuhuhu~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar