BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ E-Day Theme ♥

theme ? hurmm.. eday pn ada theme ke ? HEHE. aku saja je la kan survey2 theme ni. ekceli E-day aku x bertema pn. sb aku mcm rasa "haih perlu ke?" akhirnya jawapan itu terjawab. bila si bonda bertanyakan pelamin kaler apa suit ngan baju tunang aku. supaya x de la nmpk cam keling nnt men bantai kaler2 kan. HAHA. baru meriah kot. kalerfool. HAHA. kat sini ada la bbrp tema kaler yg berkenan di hati yg sesuai dgn kaler baju aku nnt. [haih la.. baju pn belom bertailor. ilek je kan. HAHA]

{Lime + Dark Brown + Ivory Pink}

{look so nice aite. garang and kewl. erk!}

Haa.. ijo and coklat and soft pink. cantekkan ? oke ke kalau wat pelamin kaler macing2 camni. HAHA. x pe bkn aku yg buat. WD yg buat. ada aku kesah ? hurmmmm.. oke next.

{Lime + Yellow + Grey}

{owh sungguh ceria sekali hari ku. like a sunshine}

cantek jugakkan. haih la. mana satu ni. semua cantek di mata. tapi aku rasa yang ini lagi suit my attire. HEHE. mmg sgt kacak la. mmg cantek la org kata. TAPI......






oke. sekian terima kasih. HEHE. (^_^)

p dot s: all the pictures thanx to The Perfect Palette and incik google.

2 comments:

  1. warna yg cantik2. lain drdp yg lain ;)

    ReplyDelete
  2. TQ asna. hehe. pening pilih tema je baru ni. belom yg lain2. HAHA.

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar