BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ hapdet hapdet hapdet ♥

setapak demi setapak ku menyusun langkah
menyusuri laluan harian yang sentiasa ku jalani dgn tabah
kekuatan kecekalan kepintaran  kebijaksanaan
menghayati watak pentas dunia

salam fellows. hapdet sket. emosi di atas boleh di abaikan. kepoyosan mahu menjadi spt idola ku pabila jari jemari beliau mengetuk papan kekunci terhasil la sebuah karya yang indah. [haa oke oke sila keluar dari kepompong sasterawan anda itu. HAHA] just a few hapdet about my E-Day preparation. [mesti anda semua meluatkan dgn entry aku yg cam on off je about the E-Day. oke ado den kesah ? HAHA] oke just reconfirm dgn abg Shas (from The Photographer) for the date. [asyik tukar2 date pening dah aku ni nk pujok abg Shas. HUHU]

berkenaan dgn date yg tukar2 tu. memula we decide to do on 30th.Oct.2010, Saturday. Incik bintang punya ayah [bakal bapa mertua ku. HEHE] baru je bertukar tempat kerja then ssh sket mo apply cuti lelama since my future sis-in-law have her convocation on 23rd Oct, Saturday at UUM, Kedah. [ketahui la kamu semua bahawasanya bakal tunang ku itu org Sabah. Oleh itu harus pick the rite date for them to fly from Sabah to Semananjung. I love u femmelive] kalau nk tgu smpi 30hb seminggu nk kene cuti. so cam cian la kat bapak kan. [eh.. lom pape lg dh pgl bapak. HEHE] tukar la ke tarikh 27th.Oct.2010, Rabu. [hah kau buat hari bekerja. HAHA. save bajet x de org dtg. x yah bercatering bagai. Ngee].

pastu 2 3 hari lepas bintang ckp bapak boleh cuti till 1st Nov. but not confirm yet. so still lg cam pending the confirmation date. HUHU. xpe la. ai oke oke jep. then bgtau mamita [sb mamita call ask for the daddy's attire then dh alang2 ai bgtau la my mom pasal pertukaran date tu] so oke dey all faham. aku lagi la faham kan. sb aku mcm x kesah pn dgn E-day aku tu. HAHA. along uda acik adik cam riso2 sb aku x buat pape. HAHA. [ilek ilek oke. angah sgt oke. KAHKAHKAH] aku tau dorg yg kene buat benda2 tu semua. yeehaa~! aku terlepas lagi dr tugasan. HAHA. <----- tp pasti ada habuannya. HUHU. T_T

oke tu je la hapdetnya aku rasa. yang lain2 seperti yang di mention. [aku nk mention lg sekali kat entry ni plak] MAMITA AND USU DO ALL THE PREPARATION FOR MY E-DAY. [cukop besar dh aku rasa. HAHA. oke jmp lagi. daa~!

p dot s: mana nk tempah baju tunang ni. haddoi.

With LOVE,

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar