BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ MUA ♥

Dulu aku ada terbaca kat salah sorg blogger yg ckp pasal MUA ni. aku dah lupa dah siapa blogger berkenaan. [kalau korg terbaca ni bgtau la eh. supaya aku ingat balik korg. HAHA. bkn sengaja lupa tp sungguh aku lupa. HUHU].  oke oke back to topic. 

aku baru pas borak ngan mamita lam tepon. tanya pasal catering on my Eday.  [out of topic jap. HEHE] sb che yen ada text aku tny confirm ke x. [see even the catering not confirm yet. HOHO]. so aku called mamita and ask her. 

aku: salam mamita. wat pe ?
mamita: mkn. kak siti banje. nape kakak ?
aku: xde pe. maa nk tny ni. masa mjls nnt maa nk masak ke atau amik catering je ?
mamita: ssh kalau masak kak. amik catering je la.
aku: kakak pn rasa maa. nnt maa nk masak pastu nk layan tetamu lagi. 
mamita: x pe. kak siti punya mak leh tolong masakkan. maa amik ngan dia je la. nnt maa ckp ngan abah and diskas dgn mak kak siti.
aku: oke baiklah. maa.. lg 1 pasal mak andam abg amy tu oke x ?
mamita: abah x setuju. sb dia lelaki. abah soh cari lain.
aku: eh ? sb dia shemale ke maa ? hurmm.. bridal lain ada ke nk amik tempahan lg maa. takot je nnt dorg bz that day. dah bnyk booking.
mamita: nnt maa cuba tnykn kak siti. kak siti ada kawan. nnt maa tnykan samada dia free ke tak hari tu.

oke berkenaan catering tu x pe lg. sbb mmg mamita and papito agree utk amik catering. cuma dorg nk taste the fud. so dorg nk cari org yg msk sedap n murah. HEHE.

pasal MUA ni. abg amy itu adalah shemale. oleh itu abah tidak bersetuju. adeh lahai. baru je deal ngan abg amy nk amik dia. dh kene pangkah. sorry eh bang. x dapek den nk nolong. naseb x byr depo dulu. HEHE.

next week aku balik kampong so aku kene pergi mencari MUA utk E-day aku seluruh bandar Kuantan. HAHA. xpe xde kesah pn. mekap sendiri pn oke. lallalalaaa~!

p dot s: hunting for FD. now!!! anyone any suggestion ?

With LOVE,

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar