BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #01 BIG Day : Shopping Spree ♥

i love shopping. so in to it. wee. cuba bgtau gugurl mana tasuke shopping. [aku tahu sorg artist yg tasuke shopping. tahukah anda, Dayang Nurfaizah (DN) tidak suka bershopping even teddy bear. maseh] info ni aku dapat masa aku keje kat Angsana Spa. DN suka ke sana untuk exercise dan berspa. Weehee.

cakap pasal shopping spree. X-Mas tak lama lagi akan tiba. Di US kompem SALE!!!! gegila punya. uols dah beli barang hantaran ? aku begitu pasti dan yakin bahawasanya perantin perempuan akan minta hantaran hangbag, kasut dan pepium. dan perantin perempuan begitu murah hati nk kasi sang suami kasut, pepium and wallet+tali pinggang kan ? betol x ? lazimnya begitu la. kan kan kan ? haa. kat sini aku nk tolong korang shopping for hantaran dengan harga yg murah dan berbaloi-baloi. weewiitt.

aku ada kawan. nama dia Pn. Lubaina Muha. Dia vendor barangan dari US. seperti handbag and perfume. kasut boleh request jika TAHU SIZE KASUT US. weehee. sb kita kan follow size kasut UK. so anda kene pandai la untuk convert size dari size UK ke size US ni. weehee. weh apa aku melalut ni.

korang boleh contact dia kat sini, Periwinkle Munchkin. korang boleh la hubungi beliau utk beli handbag ke pepium ke kasut ke wallet ke dan sbgnya dari US. barang berkualiti dan bermutu tinggi. jimat oke. kat sini berganda harganya dari di US. kat US kita leh dpt harga bag dalam 1k++ MYR (bergantung pada brand) kalau kat mesia ni dia jadi 1 kali gandaan sama dengan 2k++ MYR. haa korang nk jimat ke nk boros ? wee. time yg sesuai utk korg shopping spree ni ada lah pada X-Mas ujung thn ni pada mereka yg akan melangsungkan pada tahun hadapan sebelum X-Mas thn hadapan. bila kat US X-Mas dia punya sale up to 70% oke. haa untung dan durian runtuh korang. [aku pn skng nk buat pre-order dgn beliau. yeehaa. tapi kene simpan x leh pakai lagi.

BELI AWAL BOLEH, PAKAI AWAK TAK BOLEH~!!. haha.

haa apa lagi jom cuci mata. aku suka beg coach ni. sgt tertarik menarik kau memang da bomb. jom layannnnnnnnnnnn..!!





picture credit to incik Google

haa korang pilih la mana nk ? heehaa. cantekkan ? korang leh google gambar handbag yg korang suka then email je kat Pn. Lubaina. nnt dia akan bgtau harga. perfume pn leh dpt murah. gudluck.

haih.. majlis tunang pn belom selesai dah pikir pasal barang hantaran kawen. weehaa. advanced betol aku ni kan ? oke laa. nnt update lagi. XOXO.

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya telah Kau tetapkan jodohku, rezekiku, dan ajalku. Ku bermohon dari-Mu ya Allah, temukanlah jodohku dengan Helmizan b. Mohd Amin dan Kau permudahkan segala urusan perkahwinan kami. Jadikanlah perkahwinan kami sebagai ibadah kepada-Mu dan cinta di antara kami adalah kerana Mu ya Allah. Amin."

2 comments:

  1. assalamualaikum sara,

    saya setuju dengan cadangan kamu tu. beli time x-mas sale memang best.

    saya dah beli satu *cough. kamu bila lagi? hihihi..

    ReplyDelete
  2. wslm iera... wah.. awal dah beli ya. ni nk order la ni. wee. haha. tapi kene simpan dulu la kalu x agak2 x thn napsu tu jgn beli awal2.. mcm sara ni. wee~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar