BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ the E-day : it just around the corner ♥

salam Isnin semua. sejak dua tiga menjak ni aku x hapdet blog. balik2 dari kampung terus kene keje kat site. seminggu lak tu. oleh itu ceritera cinta bulan dan bintang tergendala seketika. dan persiapan pertunangan kami masih di teruskan. hukhukhuk~!

nk citer apa eh ? gaya macam banyak je nk berceritera. haha. tu la. pepagi lagi dah blank. wee. gambar kazen kawen lom transfer lg. nnt transfer baru aku sharing caring loving k. hari ni rasa nk lepas rendu kat korang dulu. hehe. lama kan x dengar khabar. apa khabar semua ? [baru nk tny khabar kah? haha]

apa cer korang weekend yg lepas ? any hapdet ? aku biasa la meneruskan kerja2 persiapan untukl majlis pertunangan aku ngan incik bintang. tgk2 pada countdown date isk isk isk lagi 13 hari. cam x cayo je aku. wuu.

hari sabtu yang lalu baru beli sinsin. beli kat shah alam. poh kong shah alam. bapak la jauhkan pegi beli sinsin kat shah alam. macam la di KL ni x de kan. wee. tu la tu saja gedik. masa hunting di tgh kotaraya ni. satu pun x berkenan di hati. segala kedai emas aku masuk. x kesah la WAH CHAN ke HABIB ke LAZO DIAMOND ke TOMEI ke Tifany & Co [oke tifany tu aku bohong. haha] POH KONG ke semua yang di KL x berkenan di hati. last2 incik bintang ajak cari di shah alam. katanya di shah alam pn ada kedai emas. jom redah. 

meredah la kami ke shah alam. sesampai di seksyen 13. terus je incik bintang masuk ke shopping mall di situ. parking. masuk2 je shopping mall tu terus je nampak DIAMOND & GOLD. aku pn ajak la incik bintang masuk. "B jom masuk kedai tu. Diamond & Gold" incik bintang setuju aja. masuk la kami. masuk2 je baru aku tau Diamond & Gold tu kedai Poh Kong. 

staf kat situ sgt la peramah. jenguk2 sinsin then terus terpaku mata ku pada satu design ini. weeewiiittt. harga pn berpatutan. incik bintang pn berkenan. pastu staf tu ajak masuk dalam cari sinsin risik lak. duduk2 je di beri hidangan air mineral dan gegula. pilih sinsin risik lak. incik bintang yg pilih. ada white gold and gold. nampak santek pada pandangan mata aku. pada pandangan mata korang rasa santek gak kot. sb simple je pn design dia. haha. poyo kan aku. lalallaalalala. 

tu kisah beli sinsin la. ni kisah beli barang2 persiapan lak. dari shah alam terus ke Mydin Subang USJ. beli cekelat. cekelat utk kekanak dan di jadikan doorgift sekaligus. dan cari cekelat hantaran. ferrero rocher dari bintang untuk aku dan tudor gold untuk aku ke bulan. simple but nice malas nk pikir nk bagi cekelat apa. hantaran sekadar manisan sahaja. aku ngan bulan setuju untuk bagi hantaran waktu menikah nanti. kasi meriah sket suasana nikah. [haih verangan lagi] wee. 

p dot s: nk tgk gambar sinsin kene tgu la. wee. oke la jmpa lagi. daa~!

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar