ini LOGOnya. sila klik utk pegi ke FB Pages CahayaKad
ini BUKTI status FB mereka. SIALAN!!!!
nah aku besarkan utk tatapan semua. HAHA~! *gelak setan. ggggrrrrrr*
menjawab tu. nampak sgt beliau ini...
BODOH dan SOMBONG dan BANGANG dan BONGOK!!!!
terlongkop la kau kat situ dengan kebodohan kau itu.
tatau nk amik hati customer langsung. HUH!
menjawab tu. nampak sgt beliau ini...
BODOH dan SOMBONG dan BANGANG dan BONGOK!!!!
terlongkop la kau kat situ dengan kebodohan kau itu.
tatau nk amik hati customer langsung. HUH!
oke. nk menaip ni pn menggigil. keje manyak ni. tp aahhhh aku nk posting benda alah ni dulu. sangat sdg berapi ni. nmpk x nmpk x ? saya tahu kamu x nmpk. tp boleh rasakan kemarahan saya ? TQ to BBF sb bagi support. kita bako je.. bako kedai mereka. grrrr....
CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT~!!!!!
kamu paham kah wahai CahayaKad ? kau buat bisnes. mesti kau nak cari customer kan ? boleh tak kau berbudi bahasa sikit dgn customer kau ? kau ini BODOH SOMBONG. berkarya atas dasar SYIOK SENDIRI kot kau ni. aku akui kau patut bangga dengan trade mark dan konsep kau. tapi KAU TIADA HAK UNTUK MEMPERLEKEHKAN IDEA CUSTOMER KAU bangsat!!!
aku kalau dah mengamuk habis semuanya terluah. sbb tu aku tutup blog aku yang lagi satu tu. sb mmg banyak gila benda yang tak patut keluar terkeluar. *oopppss dah out of topic plak*
astagfirullah al'azim.. aku sgt runsing dgn persiapan perkahwinan aku. lain-lain vendor yang buat printing kad kahwin x de pn nk BERKURANG HAJAR macam kau. wlpn ianya status FB dan x kesah lah kalau kau tuju pada siapa-siapa hakikatnya CUSTOMER IS CUSTOMER. mereka bertanya. bukan mereka suroh kau print teros la bodoh!!! aku dah UNLIKE kau. sbnya aku tasuke cara kau memperlekehkan dan MENGGELIKAN idea customer kau. aku kasihan sama kau. aku harap ianya tidak akan berlaku pada your future customer. kau berniaga tapi kau dungu tentang selok belok perniagaan. kasihan kau.
terima la padahnya bila aku dah mengamuk. semua aku lampias. dah tak suci dah blog aku ni. haih la. nasib la nasib.... xpe insyaAllah lepas ni x akan terjadi lagi pada aku. kalau terjadi juga itu semua di atas kehendak Yang Maha Esa. aku doakan semoga kau buka hati buka minda kau. jumpa lagi. as'salam..
lepaskan dan luahkan aje!!! tak baguih buat customer cenggitu...meh kita bako!!!! hahahhahaha.....tu belom semua BBF pegi semakkan page dia baru 2-3 org je....ape lagik kasik BLACKLIST! u p carik je vendor lain...banyak lagik vendor yg bagus2 ...yg leh layan ape customer nak..(macam vendor ai)
ReplyDeletepssttt lalink...banyaknyer window kat bawah bar tu ...hehehehe
pestime kene ngan vendor.. haih la... sedey sgt rasa.. x sangka ada jugak manusia begitu. aduiyai..
ReplyDeletehahaha.. itu keje. bnykkn excel ? kahkahkah~! keje melalui excel jep.. ngee~! malu.. :p
heheheh ai pun kadang2 berterabur xcel...tapi banyak software designing je..hehehehe.....
ReplyDeleteu rejek je vendor tu....carik vendor lain
sedang gigih nk cari vendor lain la ni... hani ada cadangan x ? hehe. hani buat kat mana ? dgn siapa ? mahal x ?
ReplyDeletesara!!sabar eyh!!sedeyh gler idea kita digelihatikan!:(
ReplyDeletedba pun dh unlike dier..
ai nyer Vendor sangat memuaskan hati ai ..sebab derang ikoot design ai n ape yg ai nak..walaupun derang alter skit design tu to make it look more serius as kad jemputan...PR pun ok...u anta design mmg derang accept je..
ReplyDeleteg sini tgk review ai pasal derang :
http://dia-honey.blogspot.com/2011/04/review-w-day-card.html
diba sayang... biarlah mereka menggelikan hati mereka dgn design kita.. T___T
ReplyDeletehani thanx ya.. sara nk g usha2 jap.. mwah~!
vendor2 cenggini kita kene 'tapau' derang.....jgn org lain lak terasa terkecik hati.....tak penah jumpa lagik vendor kondem kastemer
ReplyDeletesara nk g kedai yg hani suggest kn tu... hehehe...
ReplyDeletevendor ni sgt sombong.. berlagak je dia.. haih laa.. tenggelam la dia dgn labu2nya.. :)
sabar lah sara..bila mas baca pun sakit hati je rasa..sesuka hati dia nak menggelikan idea-idea customer..sombong! ish tak baik betul..
ReplyDeletedasar manusia tidak punya hati dan perot mas... kalau ada mgkn busok... huhu. x abes marah lg ni.. sebal betol rasa..
ReplyDeleteishh mana boleh peniaga buat macam tu. mmg tak patot laa. x jaga hati kastemer tu. patot kena banned ni
ReplyDeletebiar lah dorg lind. ada hikmah kot apa yg terjadi.. mgkn silap sara juga sbb x kaji betol2 apa yg dorg provide... sgt sedey laaa... :(
ReplyDeleteGila B*** sombong punya statement.. macam ni nak maju??? tuiiii... u cari org lain jer la.. gud luck =)
ReplyDeletekita doakan yg terbaik je la utk dorg mai.. smga Allah buka pntu hati mereka utk tidak bongkak dan bangga diri... adalah hikmahnya tu... :)
ReplyDeletebakor je sarah!!! kita bakor yuk! haha
ReplyDeletekita bako je! muahahhahaha
ReplyDeletesara..kalo nak p sana...roger ai tau....sebab nnt leh ai pass kad kawen ai kat u
ReplyDeletehaha... kita bako bungkus terus org tu nnt.. pastu customer yg UP-TO-DATE yg kunun mahukan "old fashion" pnya design menanes x dpt tempah ngan dia.. sara nye design bersepah2 ado nk tempah kat mana2.. haha
ReplyDeleteorite hani.. kasi no tepon la.. senang nk roger nnt.. weee~!
Salam..geram ngan vendor gak..tgh cri new 1...coz yg 1st draft mcm hampeh..nape dia x wat elok2 at 1st n suh byr untuk dsign baru? mcm ni ke mniaga...geram..nk cri vndor baruu... sm2 kiter sbr...-zai~
ReplyDeletezai... vendor yg sama gak ke ? huhu. mashaAllah.. knp mcm tu ? gila la vendor ni... huhuhu~! sabar ya zai... sara ni pn sabar je laa.. huhuhu..
ReplyDeletezai... vendor yg sama gak ke ? huhu. mashaAllah.. knp mcm tu ? gila la vendor ni... huhuhu~! sabar ya zai... sara ni pn sabar je laa.. huhuhu..
ReplyDelete