BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #06 E-Day Story : The Outfit ♥

Salam para readers and bloggers. how's your weekend ? i've such a lovely weekend with incik tunang. thanx Allah for the happines. All praises to Allah. Alhamdulillah.

ni nk habaq mai pasal baju tunang saya. hehe. as you read in the last entry, my Eday outfit are inspired by the pictures listed in this entry ♥ the E-Day : fitting baju ♥ [please click for further reading]. This is a complete picture of my dress. Check it out.

.lukisan tangan.
.sketches of my E-day outfit.

.boleh abaikan muka yang sememeh itu.
dan juga jambul di kepala ku. kahkahkah !
.HAHA.

itu lah hasilnya baju yg di gabung2kan ideanya. sbnrnya lagi cantek kot klu 2 layer jep. hahahaha. aku gatai sampai nk 3 layer pastu jadi le camtu. tp x pe la semua org ckp aku nmpk kurus. walhal sama je aku rasa. hehe. owh kalau korg perasan, pending di pinggang waktu aku fitting ni ngan pending yang aku pakai masa tunang berbeza kan ? sbnya yg aku ngah pakai kat atas ni pendingnya teramat berat. so x cantek sb dia x tegap. dia akan jatuh ke bawah seperti dlm gmbr. heehaa.

oke la kawan-kawan layankan je lah cerita basi aku ni. saja nk semak samunkan blog ngan citer pasal majlis pertunangan aku. oke wa chiao dulu. daaa~!

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar