BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ 25.12.10 : Happy Holiday ♥

Happy holiday kawan-kawan, pergi mana je cecuti ni ? hehe. my weekend is so wonderful. dah lah dapat BONUS pastu dapat lak jenjalan ngan incik tunang. yippie. sgt suke.

25.Dec.2010, hari perkahwinan Wan Nur Asyiqin dan Mohd Fikri Najib. sampai juga aku ke Kajang dengan bintang. alhamdulillah tiada kesesatan di situ. heehaa. ikot map boleh la kn. haha. x bnyk gmbr yg di ambil. perantin bz owh. so amik gmbr curi jep. nah tgk la yg satu ini.

.WanDut and Hubby.

itu jep gambo yg sempat di snap guna iphone incik tunang. suaminya seorang pak pulisi. oleh itu majlisnya ada lalu bawah pedang sgt best bila tgk. tp incik tunang ckp x payah la. aku pn x nk. hahaha. ada bag pipe lagi. yg itu aku nk. berguleng aku mnta persetujuan dari incik tunang. huhu. incik tunang ckp x payah juga bag pipe tp AKU MAHU~!!! titik. haha. boleh x melawan ckp bakal suami. akan ku pujok dia utk setuju. hakhakhak.

lepas ke majlis perkahwinan WanDut. aku ke Bangi pula. melawat aunty Asnah (aunty incik tunang) yang baru saja berpindah ke Bangi untuk melanjutkan pengajiannya di UKM. owh sgt best oke. nk tau kenapa ? pengajiannya di support sepenuhnya oleh gomen. gaji jalan. masyuk owh. x yah keje. just study jep. aku pn mau begitu. huhu. 

sempat gak la snap gmbr ngan anak bongsunya. Siti Sarah Safiah. shomel oke. geram jep nk ada anak. sabar ya cik sara. x lama jep lagi. sabar itu keberkatan. insyaAllah.

.lihat la pipinya yang tembam tu.
.geram jep rasakan?.

lepas melawat aunty Asnah di Bangi, pulang la kami KL. sampei di KL terus je The Curve. jalan-jalan katanya. aku bayar bil meksis, bayar wet kete dan segala yg patut di bayar. settle. so jalan-jalan kat The Curve tgk-tgk kat kedai Guess ramai org. aku pn nyelit. hajat di hati mo cari purse menggantikan purse yg dah lusuh dan koyak rabak sana sini. oke purse lama itu sudah bertahun aku pakai tanpa di ganti. ini mahu gantinya. alhamdulillah dapat la 1 purse. tq tu incik tunang for treat me the nice purse from Guess. mwahmwahmwah~!! shuke oke. sgt shuke. hehehe.

.sgt sukakan ia.
.jatuh cinta owh.
oke saya dah poyo di situ.
.HAHA.

oke la kawan-kawan. ini la aktiviti saya semasa holiday. yeehaa. dapat adiah tidak bermakna saya menyambutnya. yg penting happy. sapa x happykn bila bersama tunang tersayang. heehaa. skng baru tunang tahun depan baru tukar title. sayang beliau sangat-sangat. mwahmwahmwah. daaa~!

With LOVE,

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar