BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #04 BIG Day : The Magic Hands Vol. 2 ♥

haha. mesti all the ♥ Bloger Brides Forever ♥ ternanti-nanti akan entry aku yang ini. haha. kat fesbuk aku sket nye excited bgtau yang aku dah jumpa dengan MUA idaman aku. waiceh. idaman tu.. haha. blog beliau ini aku jumpa dari sahabat b2b yang baru aku kenal tadi. baru sebentar tadi aku berkomen-komen dgnnya di fb. b2b ini adalah.... Nasrah Yang yang di kenali sebagai Si Kecil. sangat berterima kasih kepada Nasrah sb bagi link MUA ini. jom layan story MUA idaman aku....

Beliau seorang WANITA / PEREMPUAN/ WOMEN. bukan shemale. harus ke aku bgtau ? haha. mengom aku ni. masuk angin dah ni. maklumlah hujan lebat. cuaca sejok. gigil-gigil ni menaip. hoho. Beliau seorang pantas. pantas membalas email. sb aku anto je email dlm 10 minit aku terus dapat reply. hah jangan tak cayo.. cayolah!!!

oke x yah banyak cakap.. jom layan gambar gambar ini yang aku cilok dari blognya Jomrias. untuk tatapan anda. di persembahkan.... *drum roll please*



what a nature beauty of her magic hands touch ? this what we call natural beauty. looks so natural. soft color and i do fallen in love when i open up her blog. owh my..... *tersenyum comel*

This is soooooo and soooooooooo and sooooooooooooooooooooooo beautiful princess on her big day. look at her face. natural touch by her. look at the shadow of sharp nose. sangat terletak dan tidak terlalu obvious pembayangnya. Owh my.... *start melting*

haa... korang kenal dia ?kenal kenal ? yang kat tgh-tgh tu ? aku pn x kenal. tapi dia seorang indie musician. sorry aku ni out-of-date. lmbt sket dpt info sehingga aku baca blog MUA ni. then i know... she is Wani Ardy. tgk tgk mekap pada wajah sang perantin perempuan yang rupawan. owh daku terpikat...

the amazing. perbezaan yang dapat di lihat. nak tgk lebih jelas. sila ke laman web beliau ya. saya mmg tersangat jatuh cinta dengan hasil sentuhan beliau. terus book the date. huihuihui. i love u la kak~!

sekiranya berminat.. boleh menghubungi beliau di..

Email : farinajamal@gmail.com OR zunairazul@gmail.com
Twitter : @farinajamal
Blog : Jomrias

Selamat ternganga kawan-kawan. haha. kidding. the magic hands touch by Farina Jamal. really in love with her touch. XOXO~!

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya telah Kau tetapkan jodohku, rezekiku, dan ajalku. Ku bermohon dari-Mu ya Allah, temukanlah jodohku dengan Helmizan b. Mohd Amin dan Kau permudahkan segala urusan perkahwinan kami. Jadikanlah perkahwinan kami sebagai ibadah kepada-Mu dan cinta di antara kami adalah kerana Mu ya Allah. Amin."

6 comments:

  1. untuk booking deposit berapa peratus dia ambik ek sarah? =) or u can email me anzcis@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. nora... kakak farina amik 50% deposit... :) cpt cpt bookkk...

    ReplyDelete
  3. adakah anda tahu, kak Farina juga adalah MUA saya??hehe. suke!!! baikkan kak farina.. (~_^) peramah sangat!!

    ReplyDelete
  4. sgt baik owh pu3... sgt syiok owh... nnt kita tayang gambar kita yg cun melecun.. yeay~!

    ReplyDelete
  5. hahaha malunya saya baca entry awak dgn pujian melambung-lambung ni! so shy already!

    i just hope I could deliver a job as good as expected from me, insyaAllah!

    Thanks again, dear!

    ReplyDelete
  6. kakak farina is the best... x pernah terkagum dengan persembahan sebegini taw... tgk akak nye blog terus cpt2 email... klu x delay delay delay aje.. so mmg akan best laa... dan kembang kempis idong sb akak komen blog sara... hikhikhik... tq kak.. XOXO~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar