BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Dunia Blogging : AWAS! Entry Agak BerEMOSI ♥

aku mula berblogging sejak tahun 2007. aku tahu korg pasti tertanya-tanya mana year 2007 pada archive aku kan ? sebenarnya....

aku mempunyai 2 blog yang aku uruskan secara berasingan tetapi menggunakan 1 email. blog yg bermula sejak tahun 2007 itu bertitle Respect | Honour | Loyal. kalian boleh klik pada link yang aku berikan. pastinya akan keluar seperti di bawah ini:


Iya kan ? terhasil seperti ini. Ya benar.. aku hanya open utk readers yang di jemput sahaja! siapa mereka ? tiada siapa pun sebenarnya. aku kembali membaca entry-entry yang ada pada blog tersebut. aku sangat merindui entry-entry tersebut. banyak mengajar aku erti aku kehidupan, persahabatan, kekeluargaan, berkongsi dan meluahkan apa jua yang terbuku di hati aku. 

aku rindu utk mempamerkan kembali blog lama aku. tapi aku tidak siap untuk berhadapan dengan risiko. apa jua risiko sekalipun. aku lebih senang di sini. di "umah" baru ku ini. aku ingin menjadikan blog ini sebagai tempat aku meluahkan hati dan perasaanku. sebagai sebuah diari yang boleh berkongsi dengan semua. segala kisah lalu ku akan ku padam terus dari dunia blogging ini. tiada lagi blog lama aku. kini aku akan meneruskan dunia blogging ni dengan kisah cerita hidup ku bersama pasangan ku. ini adalah keputusan ku.

SELAMAT DATANG BUAT DIRI SENDIRI. KINI BARU AKU TERSEDAR~!!!

ku mohon doa dari kalian agar aku lebih kuat untuk menempuh masa depan ku. ya aku kelihatan tabah menghadapi segala namun hakikatnya aku lemah dan longlai untuk berdepan. kalian adalah penguat aku untuk meneruskan penulisan di dunia blogging ini.

salam sayang dari ku buat kalian. XOXO~!

With LOVE,

5 comments:

  1. assalamualaikum sara,

    barang yang lepas jangan dikenang. buka lah lembaran baru ye. mana yang buruk jadi sempadan. dah itu je nak bagi tau.

    ok, cheer up my soul sister~

    ReplyDelete
  2. Lor..apsal sedey2 nie babe?huhu..tape3 t dh kawin,mesti hepi!

    ReplyDelete
  3. setuju!!memang entry ber emosi..he3

    ReplyDelete
  4. tq my ssf syahira... hidup harus kedepan bukan kebelakang.. haha.. thanx for your spirit.. XOXO~!

    adibah syg.. dah kawen mesti la hepi dpt bersamanya.. pasti ada pahit manis utk melengkapkan asam garam rumahtangga.. XOXO~!

    my dear lil sis elis... tq for supporting me.. XOXO~!

    haha.. lilsunshine suka bagi keceriaan di komen box sara.. tq la sayang.. XOXO~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar