BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ What's Hot is Gettin Hotter : Hot for VOTES ♥


SEMAKIN HANGAT DENGAN PERANG UNDI
[dah macam kempen mengundi bagaikan orang politik]
Siapakah yang bertuah ? Nantikan bersama keputusannya.

TAPI ANDA...

 Please DO NOT FORGET to vote for me at this website.  http://cstproduction.blogspot.com/2011/01/senarai-entry-contest-for-vote-whats.html  
click LIKE at contestant NO.1~!!!
just click LIKE.
I really appreciate the votes from you.
Your co-operation of my most cherished. XOXO~! 
*tell your friends also k. ask them to VOTES for me*
muahs~! Do promo me oke. TQ~!

p dot s: sebetul betul betul betul [dgn gaya upin ipin] Cik Sara ni nak sangat apa yang korang impikan menjadi miliknya jua. ini ini ini... hadiah ini lah... mmg NAK SANGAT SANGAT SANGAT this two BIGGERs organization (CST Production & Lynda Rahim Kuala Lumpur) sponsor on my BIG DAY. wahhhh verangan kau Sara! haha. denga bantuan kalian mengundi Ceritera Cinta Bulan & Bintang : Kisah Impian Perkahwinan peserta NO.1 di blog CST. x yah ssh ssh nk scroll dan mencari. scroll sket je ke bawah then nampak dah NO.1. jasa baik anda semua hanya Yang Maha Esa dapat membalas dan yang pasti anda semua di jemput hadir ke majlis perkahwinan aku nanti. oke. sayang korang rapat rapat. XOXO~!
With LOVE,

4 comments:

  1. diba u're the best la.. lebiu la sayam.. XOXO~!

    ReplyDelete
  2. liza sayam... tq tq tq... a bundle of tq sb sudi vote sara... doakan moga2 sara berjaya oke.. XOXO~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar