BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ SRKSA 1st Gathering at Papa Rich, The Curve ♥

cerita kapok baru nk masuk entry. haha. gila kose nk posting gigih gak cari gambo ni. thank you to Dayah sb upload kat FB yang serbaguna tu. gambo ni santek sket guna camero bapok beso. haha.

reunion ni di adakan di Papa Rich, The Curve. bila eh ? lupa dah tarikh. berjaman gak la. aku rasa aku xde posting lg. haha. jom la layan gambo-gambo.

sungguh flawless dgn kesan kesan khas. haha.

aku dengan anak aku. kahkahkah. si kenit Alya

itu baru intro jep. wee~! haa jgn korang ternganga dgn gambo kedua tu. si kenit itu adalah BUKAN anak aku. haha. dia sgt adorable dan aku sayang dia sgt2. comel owh dia. comot pn ado. wee~! yg penting dia BUKAN anak aku. mesti korang pening. nk pening apa de.. aku lom kahwin la. bile mana nk ado anak. haha.

jom layan gambo yang lain-lain. aku amik gambo yg aku ada je eh. lain-lain di sini (Hidayah Husain Photo Album) mgkn hny utk mereka yg ada dlm list Cik Dayah kita ni. hakhakhakhak~!.

Aiza, aku, Alya and Azreena
Dgn Aiza aku sekelas masa darjah 4. masa 4 Bestari. masa tu aku anti gilos dgn minah ni. tatau la apa sal. haha. masa darjah 6 baru aku rapat ngan dia. 6 Bestari. masa tu balik skola sesama. lepak kat opis papito. makan makan. gi kedai Yah Mah dan segala memori la. hehe.

Dgn Azreena lak aku sekelas dgn dia darjah 3 sahaja. 3 Bijak. mmg kitaorg yg paling kecos dalam kelas 3 Bijak tu. aku ada 1 wahsia nk bgtau. dalam kelas kitaorg (kelas 3 Bijak) ada 2 mamat ensem. mak aih baru darjah 3 dah menggatal weh. haha. x de le gatal mana miang keladi sket je. nama mamat mamat tu Wan Hafiz dgn Tarmizi. ecece. mengimbau kekasih zaman cinta monyet. macam haram. kitaorg berdua suke bebenor ngusik mamat 2 org tu. tp skng aku tatau dorg kat mana. pssss psssttt Tarmizi masa darjah sgt kiut oke. oke enuf! haha.

Belakang Sekali : Thinash and Faiz
Baris Tengah (dari kiri) : Aida, Azreena, P-ja and her baby Darwisyah, Kharmila dan aku
Baris Depan (dari kiri) : Dayah dan Aiza

Aida, P-ja, Kharmila dan Dayah mmg sekelas. tatau la dari darjah brp. masa time aku masuk thn 1993 (darjah 3) mmg dorg dah sekelas kot. aku sekelas dgn dorang untuk darjah 4 dan 6 sahaja iaitu kelas BESTARI. kelas budak pandai. aku ni idok le pandai pn. begitu jua aku idok le mengom sgt. cuma sesengal ubi je. haha. ayat x leh blah betol.

masa kat skola Aida paling glamer. sb dia tantek sweet and lemah lembut gemalai. ecece puji pn bkn dpt apa pn. hakhakhak.

P-ja menten dengan keayuannya dari zaman kanak2 sampai la kebesor.

Mila dari seorang yang garang dan beremosi kini menjadi pencinta PINK ya setia. oke aku buat2 pengsan sekejap. haha. *mek gurau ja mek*

Dayah plak pangai menten. suka ketawa. happy bebenor tgk minah sorg ni. sengeh je manjang. *tapi dalaman siapa tahu. ya dok Dayah?* tp dulu dia selim melim. skng dah beso sket. beso sket je Dayah boleh agi back to normal. hikhikhik. chaiyok chaiyok...!!!

Aiza menten dgn gegila dia. mmg cenggitu jugak. cuma skng makin aktif. aktif apa ? haha. itu wahsia. kehkehkeh. body.. toksah kata. ada aku bakor dia idop2. anak dua body meletop. aku ni x kawen dah macam mak org. haddoi. tensen~!

Areena sejak sejak dah jadi bini org. makin behave aku tgk dia. ecece. bukan le aku nk kata dia x behave. masa skola lain beb. dah jadi bini org lain beb. kene jaga adab. tp bab ketawa ko menang lg. haha. mmg x leh nk control kalau ketawa dgn aku kan ? dh jadi x behave jadinya. perosak makhluk betol aku ni. haha.

Faiz dgn Thinas lelaki sekelas yang aku xbrp nk rapat. sb dulu aku cam poyo cun cam anti laki la. konon. padahal aku ada admire kat seseorang. kahkahkah. sapa tahu angkat kening sebelah. haha. mana ada la weh. sapa la nk kat aku time comot tu. kahkahkahkah. oke dah cukop.


ini gambo ngelast sblm balik ritu. owh ya nmpk x budak pakai baju merah yang dukung anak aku tu. nama dia Adi. single lagi. kacak la jugak. oke aku muntah. kahkahkah. dia mmg suke ngusik aku. mesti punya la. suke kenekan aku. x pe dah hobinya begitu. aku rapat ngan bila dh beso ni la. balik kontan ke mana2 ke msti aku lepak ngan dia. ecece. NO SCANDAL oke. kitaorg budak baik. hakhakhak. korg yg single meh le berkawan dgn Adi ni. superb friendly. dia juga partly help me in my weds prep. thanx babe. XOXO~! sila contact Adi di sini (Adi Zulfadli)

sblm aku lebih pjg melalut tak ttu pasal bek aku stop kat sini. jumpa lagi next entry. daa~!

2 comments:

  1. wahhhh eamai kawan2 yg dah ada anak ek...ehh kita sebaya lah huhu

    ReplyDelete
  2. sama eh fara.. hehe. baby year 84 la ni eh ? sama laa.. hehe. dorg kawen awal.. huhuhu... sara ni je lmbt sket.. hehe~!.

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar