BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ The Wedding : Ereen Shafreeniza ♥

03.September.2011, Sabtu, Kuantan : berlangsungnya majlis perkahwinan Ereen Shafreeniza dan Safwan. one of BBF member. sgt santek oke beliau. dan tinggi. rasa ketot kejap. haha. jom layan gambar yang x seberapa ini. henpon cikai je. selamat membaca. XOXO~!!!

me with the owner Kisah  ♥ Ereen & Die
what a beautiful bride. stunning babe~!!!

 sign guest book dulu pape hal. bila dah menulis.
hasilnya...
*
*
*
*
*
*
 itu je yg mampu. tgn gigil lapar. tulisan pun harem. kehkehkeh~!!!
yang penting kalerful.

 dah abeh menulis bergambo la. aduiyai abg OP saya malu owh.
ada lak si OP Ereen yg snap gambo aku ngan adik aku di Guest Book Corner.
Ereen nnt kasi up oke. hakhakhak.

last but not least gambo perantin potong kek. sebelum pg mencekik.
hehehe. semata sanggup tunggu ayam merah pebret fud aku itu.
janji kenyang dan sedap. burrpppp.. oopsss~!!!

itu je lah kisahnya. x de bnyk gmbr pn. ada sorg mamat ni aku x kenai pn sapa (maybe femmelive atau kenalan Ereen dan Safwan) minta aku ngan adik aku g mkn kat meja VIP. oke aku SEGAN+MALU. jawapannya makan kat umah Nik (member adik aku). sekali beraya la tu senang. hehe. Ereen mesti kenal kan ? selang berapa umah je. lupa lak nk tanya Nik apa nama maknya. sorry. makan cendol. ada cendol corner. sedap. aku mmg suke cendol. kalau ada cendol jagun mahu 2 3 mangkuk gak aku hangkut. hehe. melahap lak aku kat majlis org. ngee. k la tu je.

SARA DOAKAN EREEN DAN SAFWAN BAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA DAN 
DI KURNIAKAN ANAK-ANAK YANG SOLEH DAN SOLEHAN. INSYAALLAH. AMIN.

6 comments:

  1. cantik gila erin..waaaa terkilan sgt sgt tak dapat kenduri erin..padala dulu dok tido satu katil sama sama..wuuu...

    semoga berbahagia erin! :-)

    ReplyDelete
  2. cantinye ereen..u pun cantik gak dear:)

    bestnye dpt g wedding bbf!!!:)

    ReplyDelete
  3. kerry: doa kamu utk ereen pn dh beri sebesar rahmat buat ereen... semua pn ketentuan dariNya...

    Zimie: owh.. ada ada je zimie.. ai ni chubby.. hahaha.. tp ereen seyes cantek in real... :)

    ReplyDelete
  4. Wahhh sara..thanks for coming~~ terharu sgt..even x penah jumpe kan..thanks for d present..sori kalo ade ape2 kekurangan tu ye..nora kerel pon dtg ari tu..terharu TT__TT..thanks muax

    ReplyDelete
  5. u're welcome my dear.. biasa la klu ada terlebih terkurang tu.. under our control kn... tp terbaek ayam merah catering kamu.. sara n adik suke sgt... tambah lg u.. hahahhaa... nora ada bgtau sara dia pg awal.. sara je lmbt sket.. heheheh :) XOXO~!!

    ReplyDelete
  6. ereen sangat cantik kan..baju dia pon cantik!! =)

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar