BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Ceritera CINTA #13 : Bertutti Fruitti ♥


021011, Ahad, Kuantan : Hari ni sepatutnya aku pergi ke Majlis Perkahwinan Intan Norazam tapi ada sedikit masalah yang di hadapi membuatkan aku tidak dapat ke sana. Al-kisahnya bintang hati tidak berapa sihat due to flu fever yg menghinggapi beliau. Nak paksa rasa kasihan pula oleh itu aku putuskan untuk tidak pergi.

Dalam pada tidak berbuat apa di umah bintang mengajak aku untuk  mencari tiket bus untuk beliau pulang ke KL petang nanti (waktu menaip ni dia dh selamat berangkat pulang menaiki bus Plusliner). Aku ikot je. Setiakan aku. haha boleh muntah laa. sambil sambil tu kami pergi ECM cuci mato. jalan jalan shopping sket barang keperluan beliau. aku ? nan ado. tgk je le. wuuuuwuuu. Tapi we go for Tutti Fruitti. yummmy me love it. suke suke suke. sejak sejak makan Tutti Fruitti ni rasa badan makin sehat. Sehat maksudnya lebih sehat la bukan gemokss eh!!! hehe. sb dah turun pn berat. yeay~!!! yippy. lompat lompat lompat.

taraa. pinky biggy cup for us. sooo yummmy. sama sama choose the ingredients mix add mix and add.

this Sunny Sundae make me feel happy. hujung minggu kali ni mmg sgt bererti untuk aku. di temani sang bintang walaupun beliau tidak berapa sihat. thanx to Allah sb mengizinkan aku dan bintang bertemu. owh I really miss him right now. huwaaaa T_________T oke lah bai sblm air mata gugur. dadaaa~!! jumpa next entry k. tguuuu.. 

4 comments:

  1. suwiitnya sara. hehehe, tggl bape hari je lagi, nak pengsan x? heeee

    ReplyDelete
  2. my dear yatt... our wedding had been postponed la dear.. huhu. u gudluck k. *hugs*

    ReplyDelete
  3. Sarah, Cantiknya the new u :) Alhamdulillah.

    R u going to wedding Intan Norazam dkt Kuantan? nak saing sebab kite pun nak pergi :))

    ReplyDelete
  4. hye liya... tq. hehe :) insyaAllah sara pergi.. boleh je nak saing x de hal punya... just drop ur contact number nnt kita roger2..

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar