BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Ceritera Kehidupan : Jimba Jimbi Edisi Meletsss ♥

Salam 1 Malaysia to all my lovelies readers, bloggers, silent readers. on 2 Nov 2011 and 3 Nov 2011 aku dan 2 orang rakan sekolah rendah aku suatu ketika dulu berjimba jimbi. yeehaa~!!! sakan kan dua malam berturut turut. haha.

2 Nov 2011, Wednesday: kitaorang layan live band kat Crossroad Concorde Hotel. layan babe. lagu lagu pn best best. cuci mata pn best. haha. oke itu gatei. haha. Amnina and Noraiza behave ya behave. hikhikhik~!!! kitaorg 3 org jep. layan gak lepak 3 org. haha. modal cerita x de benda lain la. benda tu je la. benda apa ? teetttt. oke gatei lg. haha. 

3 Nov 2011, Thursday: kitaorg planning nk layan live band lagi kat Crossroad. tp ada benda x best berlaku. oleh itu kitaorg decide nk test vokal. test vokal kat Red Box. hah kau. dari jam 12pg smpi 4pg hadap. kerak gak tekak. haha. yang penting enjoy. kami suka suka suka. hikhikhik~!!!

the divas without the comelicious me. hehe. they are blue. woohoo~!!!

bersiap je dh berejam. haha. gugurl kot. aku ? simple jep. nk tgk ke ? hahaha.

BFF. SSF. We are together. See me ? hikhikhik~!!!

oke simple kan aku ? haha. simple tp ttp menten cumel. haha. so berjimbit la kitaorg smpi pagi. owh mmg x manis anak dara balik berembun. pagi lak tu. hoho. aku dh dpt izin incik tunang. ngee. mana pg aku mesti kasitau beliau. takot la pape hal jadi. bukan selalu pn aku kuar berjimbit begini. once in a while bila aku turun KL jumpa kawan kawan aku. aku kan dok Kuantan skng. hehe. masih santai lagi nih. wee~!!! 

gmbr masa di Crossroad x de. sorry. camera terlampau canggih sgt. hikhikhik~!!! oke la. xde apa dh nk share. tgu la ceritera lain eh. daa~!!! jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar