BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Wedding Herma Amin dan Amir Damin ♥

salam 1 Malaysia my dear, hari ni nk hapdet pasal wedding kak Herma di Tawau. yang aku dok vacation selama hampir 2 minggu tu ini lah Majlis Perkahwinan yang aku attend. meriah ko noks. aku sgt keterujaan. pastu verangan. suke aku la kan nk verangan ke hapa. haha. jom layan gambar.

me with futire mom-in-law. ngee.

me with my future husband. weee~!!! *gatei*

pelamin di umah. very the greeny. save the earth theme. simple nice and peace.

bakal perantin dan perantin. as usual gambar wajib tayang. haha.

perantin anak 2. haha. Abg Herman and Kak Zurie. Harrez and Rifqie.

depan arch. gmbr blurr. haha.

perantin dgn persalinan pertama. theme barbie pink purple. sweet sgt.

the sista. dh mcm kembar aku tgk dorg ni. hehe. 

bakal perantin yg gewdix. *aku la tu* haha. amik berkat lebih sket. kahkahkah~!!!

me with the sistas. kembar. haha. my future sister-in-law.

ini pun gambar wajib. amik gambo dgn perantin. hehe. curik sket seri perantin.

oke dh abes. haha. gambar je lah eh. boleh ? x de lak aku nk story mory. haha. kalau korang perasan ada 2 jenis pelamin kan ? 1 warna hijau di umah dan 1 lagi warna pink purple di dewan. Majlis Perkahwinan di Sabah ada 2 versi oke. 1 siang 1 malam. meriah ke main. paling best bila dpt duit. haha. tp bukanlah perantin yg dpt tp mak ayah perantin yg dapat. beriban kau tauhu ? kira duit tu membantu utk bayaran yg selebihnya la. rezeki. hehe. aku x join time kira duit sb mata aku mahu katup sudah waktu tu. haha.

nanti time majlis aku (insyaAllah) aku akan story lebih details lg oke. haha. doakan moga tiba saat itu. amin. oke la jumpa lagi ya. daa~!!!

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar