BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #27 BIG DAY : Haruman Bangkit Gelora ♥


as'salam dan salam sejahtera
b2b / sahabat / pembaca / blogger
si chantek / si kacak / si jelitawan / si tampan
apa khabar anda semua ?
moga moga indah dan bahagia hari yang dititi penuh dengan keceriaan.

sapa suka parfume ? perfumes ? cologne ?
haha. sama la kan tu iaitu sejenis wangian atau haruman untuk kebangkitan.
eceh ayat x leh blah tu. wohoo !
hari ni me citer pasal wangian yang boleh membangkitkan ghairah. 
special untuk b2b. hukhukhuk ! teettttt !

Impian menjadi ratu sehari pastinya lebih anggun dengan wangian yang mempesona penuh memikat. Palitkan haruman menggoda memenuhi ruang resepsi saat melangkah ke jenjang pelamin agar semua hadirin dapat merasai kebahagiaan yang tersemat utuh disanubari. Bangkitkan keghairahan saat si dia mengukir senyuman mesra.

Hyacinth 
Bau wangiannya cukup buat anda terpaku. Bunga ini mempunyai haruman yang amat menyegarkan selain baunya yang manis. Sangat sesuai buat anda yang memilih gaya vintaj di hari bersejarah nanti.


Rose
Baunya yang membangkitkan rasa positif amat menenangkan. Haruman penuh menggoda, sesuai buat anda yang gemarkan penampilan feminin di majlis resepsi.


Jasmine 
Aromanya cukup membuatkan sesiapa sahaja terpikat. Mampu membangkitkan rasa ghairah tatkala mendekati si dia. Semburan pemikat penuh menggoda. Sesuai bagi anda yang sukakan kesan dramatik.


Peony 
Cukup mempesona. Haruman manisnya cukup sesuai buat anda yang bersifat keanak-anakan dan manja. Serlahkan gaya dan penampilan yang comel dengan haruman ini.


Freesia
Simbol musim bunga di Negara barat. Gubahan bunga yang menjadi gaya perkahwinan desa penuh melatari ruang resepsi dengan aroma asli. Semburkan saja pada badan tentu membuatkan si dia tidak tidur malam.


jadikan hari kebahagiaan anda suatu yang akan di kenang hingga akhir hayat saat si dia tersenyum mesra di samping wangian dan haruman yang bisa membangkitkan naluri lelaki si dia. selamat pengantin baru !

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya telah Kau tetapkan jodohku, rezekiku, dan ajalku. Ku bermohon dari-Mu ya Allah, temukanlah jodohku dengan Helmizan b. Mohd Amin dan Kau permudahkan segala urusan perkahwinan kami. Jadikanlah perkahwinan kami sebagai ibadah kepada-Mu dan cinta di antara kami adalah kerana Mu ya Allah. Amin."

2 comments:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar