BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #16 Online Contest : Contest: Like, Post & Win RM600* ♥

as'salam dan salam sejahtera
kawan kawan / bucuk bucuk / acam acam
sayang sayang ku / jelita dan kacak
apa khabar ? me doakan uols sehat dan ceria.

entry kali ni pasal contest. yeehaa !
me love contest. me nk try contest dari Pn. Kina kita. 
hikhikhik. sapa x kenal Pn. Kina ? rugi uols x kenal beliau.
so.. jom jelajah tentang contest ni dan tentang beliau.

1st of all, Pn. Kina telah melancarkan satu online contest.

*click banner for more*

now me nak start membebel. so uols jangan borink lak eh.
hehe. me nk citer macam macam ni. so stay back k ! muax !

Journey of Bride to Be by Shakina Farhan

Penulis blog Journey of Bride to Be by Shakina Farhan mula aktif berblog sejak Ogos 2010. Dan blog ini merupakan blog pertama beliau di mana beliau memerlukan ruang untuk menulis, berkongsi berkenaan persiapan perkahwinan beliau. dan kini beliau sudah berumahtangga dan menanti kelahiran cahaya mata pertama beliau insyaAllah pada 11 September 2012. me doakan moga beliau selamat melahirkan baby comel. Amin. yeay dpt anak saudara. eh ? (^______^)V


Kenapa me ckp Journey of Bride to Be by Shakina Farhan adalah blog pertama beliau ? ini adalah kerana ada dua lagi blog lain iaitu:

  • Shakina Farhan - The Personal Blof of Shakina Farhan
  • blog ni banyak menceritakan life Pn. Kina selepas mendirikan masjid. paling best citer pasal pengalaman waktu beliau sedang hamil. banyak info yang Pn. Kina share. so uols go and baca. good for our knowledge oke !
  • Theshop-A-Blog - BlogShop by Shakina Farhan
  • blog ini pula blog perniagaan online Pn. Kina. dan blog ini adalah sponsor kepada hadiah untuk Contest: Like, Post & Win RM600*

Dalam blog  Journey of Bride to Be by Shakina Farhan , banyak menceritakan rentetan perjalanan persiapan perkahwinan beliau. just like my blog. oooppss terpomote blog sendiri lak. yang paling best, banyak tutorial DIY yang beliau kongsikan. uols search jep kat blognya insyaAllah bertemulah jawapan pencarian uols. me pn rajin jengah jengah tutorial DIY beliau. kunun nk buat jugak on my wedding. tp hasilnya ? tatau la lagi. haha.

selain dari itu, beliau juga ada buat promosi untuk vendor-vendor atau sesiapa lah yang iklankan iklan di blog beliau. uols uols yang ada blogshop ke online shop ke yang nak pomote uols punya barang meh email kepada shakina.farhan@yahoo.com nnt beliau kasitau TnC untuk pengiklanan. hikhikhik ! murah murah jep. eh ?

dalam blog Journey of Bride to Be by Shakina Farhan juga terdapat review pelbagai perkara yang membolehkan kita pilih mana BEST ke TAK BEST ke. kira mcm kasi panduan kat kita la. best kan blog Pn. Kina ? beliau juga ada menyewakan barangan perkahwinan. uols jelajah lah sendiri blog Pn. Kina. mesti uols rasa WOW!!!

tempek gambar sket.
Me and my fiance at Pn. Kina's Wedding.

Contest: Like, Post & Win RM600*

untuk contest  Contest: Like, Post & Win RM600*  Pn. Kina telah menyediakan hadiah yang menarik. nak tahu apakah hadiah yang menarik itu ? ehem..

wow wow wow ! best best best. menarik bukan ?

untuk menang hadiah di atas kene lah sertai Contest: Like, Post & Win RM600* baru lah boleh dapat hadiah yang di sebutkan. hadiah tersebut adalah sponsor daripada TheshopAblog.

mcm mana nk sertai Contest: Like, Post & Win RM600*, ini ada beberapa kategori dan tips yang Pn. Kina berikan.

ini adalah katergorinya. dan ini adalah tipsnya.

  • Kalau nk menang kategori best buat best-best do research
  • Kalau rasa nak menang kategori refferal, link blog Pn. Kina banyak2 kemudian promote entry contest ni
  • Kalau rasa nak menang kategori random, copy and paste pn boleh.


haa itu tips dari Pn. Kina. me share je dgn uols. walhal uols boleh jer terjah Contest: Like, Post & Win RM600* untuk maklumat lanjut. betul x ? tp x pe. me memang rajin berkongsi. hehe. layankan sajo entry lalut me ini. hehe. me mahu menang ! mahuuuu ! owh owh owh... 

untuk pengetahuan uols. Contest: Like, Post & Win RM600* ini bermula pada 4 Julai 2012 dan berakhir pada 10 Julai 2012. dan pemenang akan di umumkan pada 12 Julai 2012. cepat dan pantas. me oke sajo ! janji me dah post entry terBEST me ini. eceh macam nk menang kategori BEST je kan ? ngee ngee !


ni nak citer pasal hadiah telekung. kalau menang telekung boleh jadikan hantaran. me la. sb me mmg tgh cari telekung. telekung untuk di jadikan hantaran. macam Pn. Kina bagitau di Contest: Like, Post & Win RM600* nya. hehe. al-maklum lah me bakal mendirikan masjid. InsyaAllah. telekung itu boleh jadi kenangan menang Contest: Like, Post & Win RM600* dari Pn. Kina. hehe. ada telekung yang di menangi dari Contest: Like, Post & Win RM600* untuk di jadikan hantaran dan di pakai ketika menunaikan solat jemaah bersama bakal suami. insyaAllah. perkara yang sangat me idamkan dan impikan. mempunyai imam dalam ketika solat selain ayahanda me.



ini yang best. 3D Crest Whitestripes Professional Effect. Boleh buat senyuman mu menawan. gigi putih lepak. senyum sentiasa. ceria dan renyeh sajo bila depan camera. haha. 
Bila dok sanding atas pelamin renyeh sampai tinge orang nampak gigi putih yang berseri dan bersinar. err.. me nk jugak la. haha. semua pn me nak. gaga ! 







me suka nonton drama bersiri Korean Boys Over Flower sb ada Goo Hye Sun atau lebih dikenali sebagai Gum Jan Di dalam drama bersiri BOF tu. yeehaa ! 
tgk tgk bibirnya. mungil dan nampak sangat natural. merah bak delima. err... tp Tony Moly Lip Tint ni ada 2 colour iaitu Cherry Pink and Red Apple. dedua warna ini sgt cantek utk bibir mungil ku. eceh !




uols boleh cari Pn. Kina di sini:

FB: Journey of Bride to Be
Blog: Journey of Bride to Be
Blogshop: theshop A blog
Others Blog: Shakina Farhan

ooppsss sorry sayang sayang ku. terpanjang lak kan bercerita.
me kalau dah menaip mmg x ingat dunia. haha.
inilah ceritera online contest kali ini. doakan me berjaya k.
insyaAllah ada rezeki pasti tidak ke mana.

-END-

4 comments:

  1. Tq sarah sbb join! post yang sangat kemas,padat & berinfo..all the best ok dear!

    ReplyDelete
  2. @Shakina Farhan thanx kina ! hope boleh menang. teeheee ~!

    ReplyDelete
  3. gdluck ye sis..menarik kan hadiahnya....wah..gambar tu....x sangka sis kenal pn kina..cantiknya u olls..sweet je
    follower ke 331

    ReplyDelete
  4. @Yumida thanx dear. Pn Kina dh umumkan pemenangnya :)

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar