BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

2010


Selamat Datang 2010.. Selamat Tinggal 2009.. Perjalanan hubungan aku dan starinsky sudah masuk bulan ke 7.. Ku bersyukur kepada Mu ya Tuhan kerna menemukan aku dan dia. 

Perjalanan hubungan ini semakin hari semakin mencambahkan rasa CINTA, RINDU, KASIH dan SAYANG antara kami.  selama 7 bulan pelbagai ragam dan karenah kami lalui. rajok, pujok, gelak tawa, tangis sendu semuanya kami lalui bersama. wlpn dlm susah dan senang. kami bahagia dan kebahagian ini sukar di gambarkan. ku sentiasa berdoa semoga hubungan ini kekal hingga hujung nyawa kami. insyaAllah... Ameen~!

dengan sabar kami meneruskan perjalanan ini pada tahun baru 2010. doakan kebahagian kami. doakan jodoh kami panjang. doakan kami sentiasa bersama. dan hanya Yang Maha Esa dapat memisahkan kami. doakan kami untuk tabah menghadapi segala dugaan dan cubaan dalam perhubungan mahupun dalam kehidupan. bersama kita berdoa dan doa dari kalian amat kami sanjungi.

setahun ini (2010) adalah dugaan kami untuk mengumpul wang dan bersiap sedia untuk kelangkah yang seterusnya. ku berdoa ya Tuhan semoga Engkau kabulkan doa dan hajat kami untuk mendirikan rumah tangga. semoga segala perancangan berjalan dengan lancar. ku berserah pada Mu Tuhan. Ameen~!

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar