BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ a word ♥


Salam pembaca blogger. sorry sesgt sb dh lama x update kat blog ni. been bz nowadays. with current job and new job. durrhhh~! i'm so tiring with this thingy things. *blood puke* erk~! tetiba lak emo kan. no la beremosi dua tiga empat lima belas hari ni. hukhukhukhuk~! it's normal in life aite. ada pasang surutnya. keskeskeskes~!


maybe blog ni akan lama x berupdate since aku terlalu bz dan penat dgn keje2 yg mendtg x juga pergi2, so uols jgn la wendu aku lak ya. keskeskeskes~! *pasan aku mcm la ada org nk wendu2 aku ni* apa2 pun aku takkan tglkn perkembangan uols yg dh kawen nk kawen atau bakal berlangsung tidak lama atau masih lama lgi. aku akan sentiasa teropong. muahahaha~!

k la got to go. hv sumthing to do and dateline is comingggggggggggg~! argggh~! daa~!

"SELAMAT PENGANTIN BARU"
kpd mereka yang akan melangsungkan perkahwinan

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar