BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ the E-Day : Mini Pelamin ♥

hari ni nak sharing pasal my mini dais for my E-Day. ilham dari semua pereka seni pelamin. wah gitukan. haha. x de makna ilham nya la. semua cam amik sket cuit sket kopi kopi teh teh then jadilah satu mini dais. tapi macam mana ghupenye itu ? cuba anda mix and match kan pelamin-pelamin berikut:

 pelamin terik-terik kedut di tengah.
[ni aku bagi nama sendiri. haha]
simple but yet elegant. yg penting kemas.

pelamin pomander ball.
munge mulat mulat.
sweet and cute.
pic credit to Zaifie Zainal Creation

 pelamin kotak kerawang.
simple kemas dan menarik.
sb ada mantal-mantal yang manyak.
jom susun mantal. haha.
pic credit to incik google.

pelamin melur harum semerbak
sgt simple nice dan mangi satu rumah.
ni pelamin Pn. Nawal masa nikahnya.
[skng dia dah jadi SuriRumah Jujur haha.]
harum semerbak masa malam nikah dengan haruman melur.
menarik dan tertarik.

so bagaimana ? dapat anda mix and match kan pelamin-pelamin tersebut ? hurmmm... aku tatau apa yang aku nak sbnrnya. haha. biarlah Teratak Bridal Gallery yang buat. semua aku nak kalau ikotkan tp tu lah. mana leh dapat semuakan. tgu je la mini pelamin untuk majlis tunang aku nnt siap. haha. anda pasti mahu tunggu ? XOXO.

2 comments:

  1. assalamualaikum sarah,

    cantiks pelamin-pelamin tu.
    saya suka yang pink-pink ada bantal tu. hi2x
    nak tanya, rate kat sana kalau mini pelamin berapa ek dia charge? saya tengah survey-survey juga. best rate saya dapat Rm350 untuk mini pelamin sahaja yang simple. kalau ada white frame tu dia letak Rm500 T_T <- mahalnya..

    ReplyDelete
  2. salam iera, di kuantan lebey krg rega tu juga. kalau ada white frame atau dorg pgl pelamin kotak mmg cecah RM500. klu simple guna tiang or besi just around RM350. huhu.

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar