BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ URBAN VIBE ONLINE CONTEST EDISI KE-2 (Persandingan Real Wedding) ♥

salam para bloggers and readers.. how's you MONDAY BLUES ? haha. ada lak tny pasal monday blues kan. ya haruslah kan. sb rini kan hari Isnin yang menawan hati. wah gitu. sgt mo pengsan ini. keje menanti [tapi masih sempat utk berblogging. maseh].

oke back to topic. rini aku mo tulis pasal URBAN VIBE ONLINE CONTEST EDISI KE-2 (Persandingan Real Wedding). for real oke. dengan kompang tari bagai. dengan meja beradap pelamin nan indah. owh i adore this. i want this. i want i want i want i want..... BUT [with BIG BUT] the date it just limited to brides and grooms who have their wedding within 1 December 2010 till 6 January 2011. sgt sedey owh... sob sob sob. [over la kau cik sara] haha. Di sini syarat-syarat penyertaan ya:

1) Pertandingan terbuka kepada bakal pengantin Seluruh Semenanjung Malaysia yang berumur 20 tahun ke atas sahaja. Tidak di benarkan mewakili mana-mana pihak untuk menyertai pertandingan ini.

2) Peserta hendaklah mempunyai BLOG dan HENDAKLAH MENJADI FOLLOWER 
dan add kami di Facebook Pameran Pengantin Malaysia.

3) Entri hendaklah bertajuk 'URBAN VIBE ONLINE CONTEST EDISI KE-2 (Persandingan Real Wedding)'.

4) Sila letak banner badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA.

5) Sertakan gambar penuh yang terang dan jelas (Sila pastikan gambar anda berdua sopan dan tidak menyinggung mana-mana pihak) :

a- Gambar penuh anda
b- Gambar penuh pasangan
c- Gambar penuh anda dan pasangan


6) Nyatakan ketinggian dan berat badan anda berdua.

7) PENTING : Tarikh pernikahan anda berdua hendaklah antara tarikh 1 Disember 2010 sehingga 6 Januari 2011 sahaja.

8) Namakan penganjur Pameran Pengantin Malaysia dan di manakah lokasi dan tarikh Pameran Pengantin Malaysia seterusnya.

9) Letakkan LOGO penganjur dan LOGO rasmi Pameran Pengantin Malaysia.

10) Selesai semuanya, TINGGALKAN KOMEN pada ENTRI INI SAHAJA. InsyaAllah pihak kami akan menjengukkan diri ke blog anda. Yang tak tinggal jejak, tidak akan di layan. 

owh x mengapa. mgkn ini bukan rezeki ku. rezeki mereka yang lain yang lebih berkelayakkan. kepada brides and grooms to be apa lagi rebut la peluang. fully sponsored by sponsor. haha. kawan-kawan yang x join contest ni boleh tgk pemenang bersanding dan kita beronggeng bersama di..........

pada
7hb hingga 9hb JANUARI 2011,
JUMAAT hingga AHAD
bertempat di
AMPANG POINT, AMPANG
anjuran oleh

jumpa di sana nanti ya~! enjoy us.


oopppssss.... (^_^)v~!

p dot s: kawan-kawan yang join jgn lupa syarat yang ke-6, perlu letakkan ketinggian dan berat masing-masing. saya x letak pun x pe kot. heeehaaa. kepada PPM dan Urban Vibe teruskan dengan online contest yang seterusnya oke. pasti ramai lagi yang akan menyertai utk next year punye wedding. spt saya la. hehe~! hugs.

1 comment:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar