BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #02 BIG Day : The Magic Hands ♥

Choice of The Magic Hands on my BIG Day~!!!
Here we go.....

No. Satu
LOVA Cinta
Komen: Sentuhan yang menawan di hari pernikahan memukau mata yang memandang sang perantin perempuan duduk di atas pelamin menanti di ijabkabulkan.

No. Dua
Komen: Gaya sentuhan asli gadis melayu memacak mata yang memandang akan si perantin perempuan manis manis malu di atas singgahsana bersaksikan rakyat nan jelata.


No. Tiga
Komen: Mempunyai gaya tersendiri yang dapat merubah penampilan gadis polos kepada sang jelitawan dengan hasil sentuhan World of Colour darinya memukau mereka yang memandang sang perantin perempuan tanpa kelipan mata.

No. Empat
Komen: Gemerlapan sang perantin perempuan di hiasi warna-warna keindahan di wajah sentuhan yang menawan sang perantin lelaki tersenyum lebar melihat isterinya berseri Raja Sehari.

No. Lima
Komen : Contengan yang terhasil di wajah-wajah perantin perempuan seumpana warna-warna keriangan di hari kebahagiaan persandingan dua pasangan saling berkasihan menyatu dua jiwa.


No. Enam 
Komen: Kilauan berseri menyerlah penampilan sang perantin perempuan mempesona di hari bahagia membuatkan mereka yang melihat terkesima memandang si jelita duduk bersandingan.

Last BUT NOT Least.... 
 R'Yu Butik Andaman
*mohon maaf tiada laman sesawang di sediakan oleh R'Yu*
Komen: seindah wajah setulus kasih seikhlas lakaran contengan di wajah-wajah perantin perempuan menjadi igauan perantin lelaki melihat tiada kerlipan tersenyum lebar membuahkan rasa cinta tertaut dua hati menyatukan dua jiwa menjadi lebih utuh lahiriah kejelitaan.

yang mana satu nk pilih ni ? tunang dah bagi keputusan. mamita and papito juga udah bagi pendapat. hakikatnya aku harus timbal balik semua cadangan, nasihat, dan omelan mereka kerana tidak mahu pisang berbuah dua kali. yang mereka pilih memenuhi citarasa aku tetapi harus mahu yang lebih baek bukan ? oleh itu teruskan lagi perbincangan dan tetapkan keputusan setelah DEPOSIT di bayar. sekian terima kasih.

p dot s: abaikan ayat skema aku. malam ini agak mentel sedikit dgn keadaan yang krg memberangsangkan. demam+selesema+batuk+migrain+cerry berry = MC 2 hari di awal tahun. what a bad record!!! huhu.

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya telah Kau tetapkan jodohku, rezekiku, dan ajalku. Ku bermohon dari-Mu ya Allah, temukanlah jodohku dengan Helmizan b. Mohd Amin dan Kau permudahkan segala urusan perkahwinan kami. Jadikanlah perkahwinan kami sebagai ibadah kepada-Mu dan cinta di antara kami adalah kerana Mu ya Allah. Amin."

3 comments:

  1. assalamualaikum sara.

    get well soon ye. tak apa dia datang awal-awal tahun, lepas ni moga-moga terus sihat sepanjang tahun. amin.

    dear, saya suka tau masuk page kamu ni. ceria je macam cotton candy. PINK. haha. i like!

    ReplyDelete
  2. cik belle: TQ for ur suggestion dear... akan di pertimbangkan.. hehe.

    cik syahira: wslm syira... terima kasih doakan kesihatan sara... amin. pinkish betol cik syira ni... sara suke gitu2 je... nmpk menarik mencoba laa.. hahaha.. :)

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar