BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ The Winners & Weekenders ♥

Sorry ya kawan-kawan, dah lama aku tak update blog kecuali yang melibatkan contest. pastinya aku buntu untuk posting apa. haha. yang ini entry berkenaan weekend aku dan juga winners of the UrbanVibe Online Contest 1st Edition.

Minggu yang sudah bukanlah minggu yang tersgt best atau yg paling teruk. biasa-biasa juge aku jalani hari minggu lepas. sama dengan minggu-minggu yang lain. kali ni aku ngedate sama incik bintang. hari Jumaat (aku on leave), Sabtu (keje separuh hari) dan Ahad.

Jumaat aku biasa saja. tgu incik bintang abes keje jam 12tgh. lepas solat Jumaat baru jumpa. beliau amik aku di umah. terus ke Klinik Dr. Yuli. buat ujian darah. *alamak aku lupa hari ni harus pergi check result ujian darah. oke tak pe tenang tenang tenang* PANIC mode attack~! oke tipu. x bergaya langsung. haha. x pegi hari ni x pe. esok pegi lah. kene call Dr. apa-apa hal pun. lepas buat ujian darah amik darah segala bagai terus ke Ampang Point. ada apa di sana ? ada Pameran Pengantin Malaysia anjuran Urban Vibe la. aku di jemput utk penyampaian hadiah dan sijil kepada para pemenang Pameran Pengantin Malaysia Online Contest 1st Edition. syukur alhamdulillah. rezeki dari Allah taala. pestime join online contest dan aku berhasil. Alhamdulillah.

♥ while waiting for the rite time ♥
meet Kak Yana and Lisa dari UrbanVibe at Starbucks

sesampai di AP, aku jenjalan la di sekitar PPM. pusing-pusing x de apa nk wat. Lisa x jmpa-jmpa. mmg la aku x jmpa sb aku x call or sms dia yg aku dah sampai. last-last ke stabak jep. lepak. masa tu baru gatai nk sms and let her know yg aku dah smpi AP. kahkahkah. pastu Lisa ckp jmpa kat stabak je la. so i meet Kak Yana (bos kecik Lisa) and Lisa herself. borak borak borak... smpi la jam 7 lebih sket. so dey all gera dulu ke stage. aku sempat agi gi shopping. haha. dapat la 3 helai Audrey. oopssss...!!!

♥ me on stage - 2nd runner-up ♥

Nora a.k.a Aira and Me - 1st and 2nd runner-up ♥
Nora dapat baju persandingan L/P - Lace
Aku dapat baju persandingan L/P - songket bunga tabur
tajaan Dina Halim

 ♥ the winners ♥

 ♥ From Left: Kak Yana, Kak Nadia (the Managing Director) , me and Lisa ♥
sebelum pulang sempat agi bergambo dgn penaja PPM iaitu Urban Vibe

oke tu jep gambo yang ada. incik bintang x amik bnyk gambar. kalau ada pn semua bagaikan gegaran gempa bumi. semacam gegarnya. haha. cian incik bintang. sepanjang di AP di menahan sakit gigi yang melampau dan aku lagi mau paksa dia itu ini. mohon ampun maap ya sayang. lenkali buat lagi. hoho. larikkkkkkkkk~!

Sabtu, aku ada pendaftaran utk student baru. harus la bekerja. berdesup seawal jam 7 ke Shah Alam. Learning Centre OUM branch Shah Alam. sempat bekpes di Gang's Corner Upin Ipin. boleh layan la masakan pagi kat sana. sedap. nnt korang pegi la eh. dekat seksyen 13 berdekatan dengan Pusat Perniagaan World Wide. kang aku bagitau Jalan Boling Padang G kang korang terpinga-pinga. Haha.

Ahad lak dok umah jep santai. xde apa nk buat. ngemas le umah. basuh le baju. lepak-lepak ngan hosmet tgk TV. malam layan AJL. hah! Anan Raffali menang. best. saya setuju jep. Cuma tasuke MUH. haha. x de kene mengena pape oke. jgn nk bikin gossip. oke wa chow. daa~!


NOTE ! Gambar terpaksa di blurkan adalah di atas sebab sebab tertentu.
Maaf Cik Puan punye blog ni DULU LAIN SKRG LAIN ! hehe.

No comments:

Post a Comment

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar