BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ VENDOR : CST Production ♥

sara view blog dorg. dan menonton tayangan Remaja di TV3 yang ada di blog dorg. sgt tekun menonton. sgt kagum dengan penjelasan dari abg Fahim dan abg Rosli. oke sara ngaku mmg sara sgt tidak uptodate. baru tahu DSLR tu camera photography. mati-mati ingat video camera yg orang biasa pakai. cuma teknik je lain. sgt lembssss sara ini. oke fine!

jom layan video dari CST ni. sara amik dari blog CST production. pinjam sat. huhu.



Please TURN OFF MY MELODY CHENTA before play this video !
! SCROLL DOWN !



penerangan yang jelas berkenaan penggunaan camera DSLR yang berperingkat. dari sekecil-kecil camera hingga ke sebesar-besar camera dan dari yang basic camera hingga ke complex camera. huih. nganga gak la tgk video ni. tak pernah tahu dan baru sara tahu. huhu. sedey sb lambat hapdet. sara ni selalu camni. selalu tertinggal di belakang. uwaaaaaaaaaaaaaa...~! oke boleh abaikan raungan x berbunyi itu. T_____T

sara suka cara abg Fahim dan abg Rosli beri penerangan. semangat dan bersungguh-sungguh. dan sara boleh rasakan semasa pembikinan video mereka mesti lagi komited dan sgt-sgt teruja mengalahkan perantin. haha. sorry eh abg abg. sara dapat rasakan semangat korang yang mahukan yang terbaik buat customer korang. oh yeah~!

owh my... i really want CST be my Official Videographer. akan sara terjah ke Ukay Perdana untuk bertemu dengan mereka. tapi kene buat appoinment oke. harapan impian Cik Sara menjadi kenyataan. doakan oke.

para readers and bloggers and b2b out there. you can follow theme here....



 

oke la tu saja. harap nnt impian ku menjadi kenyataan. amin. harap my date still available utk CST. nantikan penerjahan Cik Bulan dan Incik Bintang ke Ukay Perdana. harus tgk map nnt sesat. hahahahahahah~! XOXO~!

5 comments:

  1. tau xpe..kalaukan dpt cst kan best..

    ReplyDelete
  2. mmg best... huhu... nak menabung lg ni.. hahaha tunang pn suka...

    ReplyDelete
  3. tau xpe..:)masa xmenang love story ari 2 lg encek b kita setuju wt dgn cst..hehehe~..

    ReplyDelete
  4. waah nak hire cst ke?sure melatops pic and video u nanti =) love their works too

    ReplyDelete
  5. diba: jom ramai-ramai hire CST... yeay~!

    KKS: tatau lg nk hire ke x.. huhuhuhu... tgu incik tunang say YES 'year end sale' hahahaha... then baru boleh posting kata saya hire CST... yipppyyyyyyyy.. hehehe..

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar