BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #08 BIG DAY : Saya Mahu CST Production ♥




Oke seyesly aku mmg sangat sangat sangat sangat mahukan CST Production jadi aku punya Official Videographer. membujok rayu tunang aku bukan sesuatu yang mudah untuk sesuatu yang mempunyai nilai mata wang tinggi. T_________T

tgu saja kepulangannya dari Labuan. akan ku teruskan bujok rayu ku. ecece. mcm la dapat Cik Sara oit. Tiap kali menonton video dari CST pasti aku akan membayangkan aku di situ. owh... sweet... sungguh sweet aku di situ. ini verangan oke. jangan kaco. huhu. kuciwa. T__________T

tidak ketahuan apakah pakej yang menarik. tp sudah pastinya tinggi nilai mata wang di situ. oleh itu menabung la skng. HAHA. Cik Sara dah senget tu. Meroyan mahu CST Production. X pe la doakan je Cik Sara dan Incik Tunang murah rezeki. Mana tahu dapat pakej menarik. HEHE.

Itu je utk malam ni. Selamat malam.

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya telah Kau tetapkan jodohku, rezekiku, dan ajalku. Ku bermohon dari-Mu ya Allah, temukanlah jodohku dengan Helmizan b. Mohd Amin dan Kau permudahkan segala urusan perkahwinan kami. Jadikanlah perkahwinan kami sebagai ibadah kepada-Mu dan cinta di antara kami adalah kerana Mu ya Allah. Amin."

4 comments:

  1. tau xpe!sangat melayang2 okeyh bila tgk video diorg..huuuu~

    ReplyDelete
  2. hoho. melting oke... haih la ssh dh nk lepas pandang dr CST... mesti mau... uwaaaaa~!

    ReplyDelete
  3. dear..book cepat kang tarikh u dorang penuh kan :)

    ReplyDelete
  4. nora sayang... huhuhu... tak mampu... out of budget.. hahaha :))

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar