BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Entry Poyos : Singgah Buang Habuk di Blog Yang Dah Bersawang Ini ♥


ingat lagi tak kisah ini ♥ Ceritera CINTA #10 : my sweet weekenders - Part 2 ♥ ? haa ini lah hasilnya yang sebenar selepas di touch-up oleh jurumekap profesional dari Maybelline. korang mesti perasaan kejambuan dan kejelitaan aku itu. itu sebetolnya adalah teknik posing.

dagu aku meruncing cenggitu hasil dari penggayaan jurugambar profesional yang mahukan aku pose begitu bagi mengelakkan kembangnya wajah aku. try cuba klik kat link yang aku bg tu. cuba tengok wajah aku yang sebenar yang di ambil dari camera iphone. sangat lain bukan. sehinggakan ada yang ckp itu bukan aku. sedey oke~!!!! sememangnya suatu ketika dulu aku sgt slim river dan kini bahagia bersama aku. Alhamdulillah semakin sehat. wahahahahahahah~! MACAM MANA NAK KURUS BALIK NI. SSH SGT NK TURUN BERAT BADAN NI. TOLONGGGGGGGGGGGGGG~!!!!!

buat apa aku nk letak gambar orang lain ? buang karan jep. bek aku letak gmbo aku yg shun meleshun ni. hahahahahha~! cayo la. aku mmg fotogedik. oleh itu menanes la kamu. kahkahkah~! ada gak yg jeles ngan aku sb aku shumel sgt bila bergambo. tp tgk aja la gambo yang di entry ♥ Ceritera Lapok #02 : Heboh Kecoh with Siblings ♥  mmg sgt comot tanpa mekap dan kebengkakkan badan ku secara meluas. hahaha~! ya skng aku dah chubby. sangat~!!!!!!! tp aku tetap menten kiut bila bergambo. gagagaga~! sila la muntah telaga naga hijau.

p dot s: sejak menchubby ni aku dah x terurus. sekian harap maklum. bakal make over x lama lagi. sebaldi kene brain wash soh jaga penampilan. nantikan hasilnya. bila ? aku pn tatau. hahahaha~! doakan kejayaan aku menurukan berat badan.

oke singgah nk buang habuk jep. bukan  nk membebel. heehaa~!! jmpa lagi sayang sayang ku semua. wendu bangat deh mahu menaip. nnt jumpa di persiapan kelam kelibut aku. jeng jeng jeng~!!! chao sin chee...

4 comments:

  1. nora pun makin naik dear. waaaaaaaaaaaaaaaaw, i like dear hehehe. xsabar nak jumpa kamu.

    dear, copy doa sebelah boleh? boleh ek hehee :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... xpe boleh lg berusaha utk turun. hehe~! doa tu amik je la.. x de apa hal pn.. wee~!

    ReplyDelete
  3. blh kurus nye nora n sara..i dlu struggle gile.berjaye mmg berjaye.tp lpas khwin mkn je ap ad dpn mata.sdh gumuk da

    ReplyDelete
  4. dayah... sara tgh struggle gila ni... lemah rasa badan paksa mkn jamu dan senam... hehehehe... mahu kurus... harus kuat... beauty is pain...

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar