BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ The Wedding : Puteri Raifana and Fadilah Basri ♥

17 September 2011, Sabtu : hari ini hari berbahagia buat rakan blogger aku bernama Puteri Raifana dan Fadilah Basri. tidak lupa juga kepada Lisa Lisut dan Syima Syaz yang juga berkongsi tarikh kebahagiaan mereka. oke nak warning awal-awal, entry kali ini akan menjadi entry terpanjang yg aku ada. so korang boleh muntah siap-siap la. hakhakhakhak~!!!

SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA KEKAL HINGGA HUJUNG NYAWA.
BARAKALLAH!!!

1st wedding yang aku pegi adalah wedding Put. seawal jam 7 pagi aku dah bersiap-siap. tgu Nora sampai dalam jam 9 gitu then baru gerak. al-kisahnya takot lambat smpi dan paling best takot SESAT. umangaih.. kalau aku gi sensorang kompem ke KL terus. haha. sememangnya x pernah alam aku jejak ke Resort Felda Tekam tu. kihkihkih. pengalaman yang menyeronokkan. bersama Nora meredah ladang kelapa sawit hutan belara ecehwah over lak aku ni. Alhamdulillah sampai juga ke Resort Felda Tekam. jom la layan gambar. borink kalau bebelkan ? hehe.

Nora Kerel menjalankan kewajipan contengan di Guestbook Corner

dan hasil contengan beliau. hikhikhik~!!!

owh aku pun. harus juga menconteng conteng di Sudut Buku Tetamu. lihat meja. 

hasil karya aku. cakar burung pink kat bawah tu. hikhikhik~!!!

inilah Guestbook Corner Puteri Raifana. simple but yet sweet.

what a beautiful walkaway. full of paper lantern. me love it.

perantin gojes di atas pelamin. hehe. Put sangat santek.

sebelum ada perantin turut bergambar. kami dulu lah sebat dua tiga das shoot. hehe.

oke perantin ada. alamak me chubby owh. oke pejam mata je.

aksi gewdix di Photo Canvas Put. hehe.


haa itu kesahnya di wedding Puteri Raifana dan Khairussani. now kita gerak ke wedding Fadilah Basri lak. jom jom. tgu apa lagi. konvi 4 biji kete. hikhikhik~!!! nak cerita ke nak gambar ? oke aku bebel sket la eh. ala sket je. kami konvoi 4 bij kete. kete aku Cik Bulan sejibik sekali la ngan Nora and her ister, Kina and tunangnya,Aliza and her femmelive and Intan lone ranger. so berdesup desap la dalam ladang sawit tu. aku follow Intan. Kina follow aku. sudahnya. Aliza gak yg best dh siap tgu tepi jalan. baru Intan, aku dan Kina follow dari belakang. hingat dekat jauh gak la. panas terik owh. oke cukop bebel. jom layan gambo.

sampai sampai je terus terjah Photobooth Corner. hah layan.

Aliza menempel di belakang ku saat aku menandatangani memorondum. eceh.

owh cuppies and cake. nyummy. 

bersama perantin comel. me hold Bride frame.

bergewdix bersama perantin comel. happy brides.

owh inilah Guestbook Corner Dyll. sweet vintage i love. hehe.

sampai di wedding Fadilah and Falah dah lebih kurang jam 3 ptg gitu. sampai-sampai je bergambo dulu. gegedix dulu kat pelamin. then baru makan. siap ada yang tapau. hehe. kidding. tp mmg happening dedua majlis. sgt best pegi wedding dorang. Dyll.. aku cop yg itu ya. makasih tau. hehe. will update soon. owh apakah ? tgu sajalah. yg tauhu tu sonyap2 la yo. me segan. hehe. oke la sudah malam. tido dulu. daa~!!!!

7 comments:

  1. sarah, kitakan kepochi hahahaha, beshla pasni kita serang kina iylia dan intan punya wed la.. btw put dan dyll sangat gojes !!

    ReplyDelete
  2. wahhh seronoknye g wedding geng bbf.semua cantik2 ceria belaka ;)

    ReplyDelete
  3. nora: terbaekk wookk... bikin kecoh majlis org.. hehehe.. suke suke suke.. :D

    Zimie: nng dtg la wedding kina, iylia and intan. awal bulan depan.. pasti meriah.. wee~!!!

    ReplyDelete
  4. haha..memang panjang! tapi tak muntah sebab ada gambar sendiri..haha..

    ye2..jemput dtg wedding kina..hee..

    ReplyDelete
  5. haha.. naseb x muntah.. org lain kompem muntah pink.. sb x de gmbr dorg.. hoho~!!! insyaAllah sara pegi wedding kina... kasi kepoh bikin heboh.. lalalalalaa...

    ReplyDelete
  6. cutenye wedd kawan ko. suke ah! nak berangan dah tak kena zaman dah aku rasa.hahaha.

    ReplyDelete
  7. ko nk kata aku kiut eh miran ? hahahahaa... makasih laa... hikhikhik~!!!! boleh je nak berangan... :D

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar