BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #10 Online Contest : GIVEAWAY Stunning Me by Qaseh Elyn ♥

as'salam dan salam 1 Malaysia.
hehe~!!! skng dh gila online contest.
layankan je la eh. jom usha apa menarik~!!!


here we go. this giveaway is from Elyn Creation. so korang boleh la baca TnC di atas utk menyertainya ya. sara pn bukan la reti nk membebel pasal veil+tudung. haha. cuma verangan pnya version boleh la kot kalau nk bebel bebel sambil join contest ni. jom usha apa la Cik Sara ni nk bebel.

sgt sgt sgt suka dgn veil nikah Ayu Raudhah. mmg verangan nk yg begini. semestinya mahu kelihatan ayu, manis, suci dan comel  ketika detik detik menjadi isteri kepada sang suami. eceh. weee~!!! Sara suka kalau ada pearl.  mcm  Intan Norazam punya veil nikah lihat bawah. 
lagi suka kalau veil tu hanya sampai paras pinggang. Ayu punya veil panjang. Sara takmau panjang panjang. Sara mau paras pinggang sahaja. Intan pnya sampai paras pinggang. suke suke suke. tapi Sara mahu yg mmg macam Ayu Raudhah pnya veil nikah cuma tambah pearl macam veil nikah Intan.
owh owh owh. skng ni dh mmg trendy utk yg 3D flower atau patches flower. Sara suka juga design veil nikah Elyana. sb ada 3D flower dan 3D flower itu kontras warnanya dgn baju. owh Sara suka verangan. verangan juga nk pakai yg ada 3D flower on my big day. specially on reception. utk menampakkan perbezaan veil nikah, veil sanding dan veil bertandang. eceh. 3D flower cukop lah yg bersaiz small dan medium. tampak lg kiut. gagaggaa~!!! di hari persandingan suka untuk kelihatan anggun, elegant dan jelita. dgn permainan warna yang kontras dan kehidupan flower patches di veil akan lebih menyerlahkan seri sang perantin. owh...verangan.
kalau yang begini pn Sara suka dimana ada BIG 3D flower dikepala. simple but yet elegant. walaupun hanya ada 1 flower di kepala kalau di tambah dgn veil yang panjang paras pinggang di taburi sedikit prada/pearl pasti lebih menawan dengan gown wedding. x perlu sudah pakai tiara or crown utk tampak menawan di majlis besar. owh melting. ini juga adalah veil impian Sara. hehe. veil ini adalah rekaan Rumah Kebaya Malaysia

oke tu je la bebelan veil impian Sara. hehe. Sara suka yg simple simple je. [simple ke tu ? haha] Sara tasuke pakai tiara atau crown. wlupun org kata masa tu kan kita jadi Raja Sehari so pakai lah tiara atau crown nk menunjukkan yang kita sememangnya RAJA waktu itu tp tp tp Sara lg suka ada hasil seni dan kreatif para designer. 

contohnya dari Elyn Creation ni. hasil sentuhan yang sangat berbakat dan berseni. 
lihat sahaja contoh gambar Elyn Beads di atas ni. kemas. kreatif dgn permainan warna beads. menghasilkan sesuatu yang menarik. cuba bayangkan kalau Elyn Creation membuat veil veil seperti contoh di atas. pasti menarik tertarik and dabomb!!! bravo bravo bravo. 

can't imagine if I win this contest and I wear a veil from Elyn Creation. owh.. what a beautiful me..???

teettttttttttt. oke cukop cukop la verangan cik Sara oit.
sebelum terlupa. do contact them here for queries:

Email : elyncreation@gmail.com
FB : Elyn Creation / Elyn Beads 
No Phone : 012 6021075
Add : No 75 Jalan 3/71, Seksyen 3, 43650 Bandar Baru Bangi.

-END-

14 comments:

  1. thanx kina. hehe. dh lama x join contest. :p

    ReplyDelete
  2. hi..gud luck dear...folo ur blog b2b...;)

    ReplyDelete
  3. yeah. chaiyok chaiyok. semoga berjaya. :)

    ReplyDelete
  4. gud lak sara hehe...anyway gud job dalam menukar2 layout nie hehe..cantikkkk

    ReplyDelete
  5. atiqah: thanx dear.

    uya: thanx dear. tp layout apa yg di tukar ? masih belom buat lg. baru rangka sekiranya layout blog yg dikatakan. haha.

    ReplyDelete
  6. Goodluck dearrrrr!!!! pnjang entri ni, mintak2 menang kan! amin aminn..

    ReplyDelete
  7. suka membebel tu sbjd panjang. haha. anyway thanx dear :)

    ReplyDelete
  8. u, thankssss sebab suka veil i tu..hihihikkk.. i love pearlssssss toooooo~

    ReplyDelete
  9. hehe. dh sumber inspirasi Pn Intan ni. haha.

    ReplyDelete
  10. good luck dear..

    faiz pun suka veil puan intan 2.... tapi nak save ntuk majlis sanding... :)

    ReplyDelete
  11. faiz: thank you dear. pasti cantek utk faiz nnt. :)

    mila: thank you dear:)

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar