BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

Sedap bau ketiak suami.. eh?

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki / suami boleh mengaktifkan hormon wanita / isteri hingga mereka merasa damai dan tenang. Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki / suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.


Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya, tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang, ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)…FAKTA….like seriously!!!

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki / suami, janganlah shave ketiak anda sampai togel, biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita. Selamat Mencuba!

8 comments:

  1. Hihi i setuju sangat u haha. I mmg suka bau husband i tp dia selalu x kasik bau sbb dia rasa dia busuk. Pdhal x busuk pun haha

    Kawen cepat tau. Dpt ketenangan semulajadi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tu lah nk try nanti.. apakah.. bhuahahaha.. :p *gatei mode turn on*

      Delete
  2. akak dapat pegang tangan / body suami time tdo pon dah kira okeh dik..

    ape2 pon mmg kene pegang tangan or body dia..baru dapat tido..

    poyo je kan..

    haha..

    dulu masa bebujang takde la pulak kan..

    :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu nade nade manja kak.. biasa la dah ada benda nk kepit.. bhuahahaha.. :p

      Delete
  3. betul tu.
    kalau hasben balik keje & masih belum mandi, takdenya kita rasa dia bau busuk. tetap jugak nak duk menempel kat ketiak dia.
    serius, pernah cium ketiak hasben time dia blom mandi. hahahh~ ;D

    http://ninimohd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. gagagaa.. ni x sabar gak nk yom tiak hubs.. x lama je lg.. bhuahahaha... mode gatai betol.. :p

      Delete
  4. hahahaha kalau mcm cha suka baring kat lengan dia je. tapi kadang2 kita yg risau dia lenguh ke hape. print artikel ni tampal kat bilik mahu hari2 dia suruh cium kan. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhuahahahaaa.. lagi depa dok kembang kempis tau badan depa sedap.. eh? haha

      Delete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar