BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ The Award ♥

Dear frens, hehehehehe~! *termalu-malu plak nk  tulis entry ni. hakhakhakhak~!* Entry kali ni pasal award yang telah di berikan oleh Nawal. Wlpn berada di tangga yang ke-9. Erk. *tetiba cam malu jep. sara lain kot yg di mksdkan* TAPI x pe la. aku nk gak award ni. sila lihat bawah. *bukan bawah ko bawah entry aku ni*

The Lovely Award 

The speech is:
"Err.. Ehem ehem. *test tekak* Syukur Alhamdulillah kehadrat Ilahi di atas kurniaan yang di berikan olehNya. *standard wording artist Malaysia* Pada mak abah, terima kasih di atas sokongan selama ini. *sokongan dari segi kewangan, mental fizikal, masa dan nasihat* To all my fanz TQ for supporting me for the blogging. Last but not least TQ for everything and TQVM~! mwah~! *ala ala flying kiss la tu*"


Amacam ada gaya tak ? ntah apa yang aku merapu pn aku tatau. hahahahahaha~! korang tok sah nk ngutuk sangat la. kompem2 korg pn ada angan2 camtu kan ? muahahahahahahaha~! ppl do have their own dream. till we meet for next entry. Daa~!


p/s: terlupa nk tag org lain plak. hakhakhak~! here is the 10 winners for this award.


  1. me myself @ other blog : Respect | Honour | Loyal
    *poyos je kan. muehehehe~!*
  2. Sarah Hermizar : Are We Dancer
  3. Miranda : M.U.M.M.Y
  4. Nawal : Ini Perempuan Jujur
  5. Ella : Through The Rain
  6. Hanyss : Love Laugh Live
  7. Aliaa : Aliaa Farhana Lokman
  8. Ilyani : ✿•♥Mrs. Engineering♥ Mr. Engineering♥•✿
  9. Durruz : Laskar Pelangi
  10. tiada pemenang~! hahahahahaha~!



Kepada yang tak di tag, sila bina your blog dgn lebih cantek. *macam la blog aku cantek sgt kn ? wakakakakakakakakak*

2 comments:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar