BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ Kemaafan Yang Di Pinta ♥

Salam para readers and especially bloggers. entry ni sbnrnya khas untuk b2b bloggers. dgn harapan mereka membaca. T_T

sara banyak dapat jemputan ke majlis perkahwinan b2b (bloggers especially). we are sharing caring loving here everything anything. saling advice meng'advice' komen mengomen berduka riang ria dan segalanya bermula di sini. bermula dgn sharing pasal weding preps. sharing pasal masalah2 dgn vendor. sharing recomendation mana yang baek yg bagus yang terBEST. segalanya di BLOG. *thanx to blogger creator*

--------------------------pause sekejap untuk termenung----------------------------------

lagu instrumental dari salah satu OST dari Korea indah berkumandang dari corong suara lappie usang ku ini. tetiba plak terkeluar lagu ni. dengan keadaan cuaca yang agak kemendungan gerimis. di tambah dengan kesejokkan air-cond opis. menambahkan lagi perasaan sayu dan terasa sepeti berada di Korea. *adeh verangan sungguh cik sara ni oke dh lari topik ni.haha*

seterusnya..............

"Sara menyusun 10 jari.
memohon SERIBU 1000 keampunan.
dari para brides-to-be bloggers kerana...
TIDAK DAPAT HADIR KE MAJLIS PERKAHWINAN KALIAN~!!
ini adalah di sbbkan ada aral yang melintang yang membuatkan Sara tidak dapat menjejakkan kaki utk melawat kalian di majlis kebesaran kalian. mohon maaf ku pinta sejujur dan seikhlas hati kalian." -Hernyzar Helmizan

setiap hari aku berblog-walking. membaca entry2 dari pada bloggers yang menziarahi satu sama lain. sedey di sudut hati kecil ku ini kerana tidak dapat bersama-sama meraikan. sedey.. sgt sedey.. kadang-kadang terasa kuciwa dgn diri ini. hanya kerana aku tidak dapat bersama-sama meraikan hari bahgia mereka. sedangkan di blog ini.. kita saling berkongsi. owh Tuhan tabahkan hati ku.

Kepada..


 ♥ Aty & Fared ♥

 ♥ Dieba and Hubby ♥

 ♥ Hana Yorie ♥


terima kasih kerana sudi menjemput sara ke majlis perkahwinan kalian. ku mohon seribu 1000 kemaafan kerana tidak hadir pada hari bersejarah kalian untuk di kongsi bersama. ku doakan dari jauh agar kalian sentiasa mendapat rahmat dariNya dan kekal bahagia hingga hujung nyawa. XOXO~!

aku mendapat jemputan dari mereka. tapi aku ndak punya kesempatan mahu menziarah mereka. ada saja perkara yg tidak dapat di elakkan. terasa ralat di hati ku. huhuhu. owh apakah... maafkan Sara sb x dapat hadir pada majis kalian. tapi....

hanya 2 bloggers yang aku sempat pergi meraikan hari kebesarannya adalah Puan Nurunnawal bt Yem dan juga Asna. itupun aku berdesup slps habes waktu kerja masing-masing. jam x hingat tu x de hal yg penting aku sampai ke destinasi. alhamdulilah aku sampai. wlpn lewat tp masih sempat menyaksikan acara pernikahan dan persandingan mereka. Alhamdulillah... saya sgt teruja dpt berjumpa para blogger yg lain. LYNDA, ASNA, ALIAA, ATIA, ZAILA dan ada lagi brp org tp x ingat. huhu. masa tu sokseh-sokseh sekejap jep. sibuk nk balik dh. 

 ♥ Nawal & Firdaus ♥



Untuk yang akan datang... insyaAllah sara akan cuba sedaya upaya sara untuk sampai dan meraikan majlis perkahwinan kalian. kepada yang dah berlangsung sara ucapkan selamat pengantin baru dan sara doakan semoga kalian bahagia hingga hujung nyawa dan percintaan kalian diteruskan di alam seterusnya.

dan Sara berharap kalian sudi datang ke majlis perkahwinan sara nanti. huhu. sayang semua. XOXO~!

p dot s: all the pictures is credit to the bloggers and their FB. mwah~!

With LOVE,

4 comments:

  1. sarah, yang paling nawal tak tahan masa tu ngah nak kuar, nawal paling tengok ada sarah nawal kata sarah tolong amikkan kasut. HAHA itu je yang aku ingat.

    thanks again for coming! walau rasa dah lama tapi still terharu :)

    ReplyDelete
  2. u're welcome babe... dh kebetulan sara dok belakang nawal sibuk gak nk kuar nk gi makan time tu.. hehe.. sanggup tgu nawal nikah dulu then baru g makan.. haha.. terselit tepi tangga pn x pe... jnji dpt tgk nawal dinikahkan.. haha. sgt kelakar lak rasanya time tu... dh la dgn member.. ngee~!.. neway u are so gojes la babe.. sgt stunning... mmg rasa x puas nk tgk nawal ritu... next time de masa kita leh jmpa lg kan ? XOXO~!

    ReplyDelete
  3. haha haruslah boleh. kalaulah duduk di kl dah lama lepak sekali huhuhu

    ReplyDelete
  4. yeay... suka suka suka... nnt balik KL meh le roger2 k... XOXO~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar