BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

Demam Aaron Mustapha Aziz

Hye peeps.. lovelies.. beauty.. hensem..

Kau kenal dengan Aaron Mustapha Aziz ?
haa jangan nak buat buat x kenal la. aku siku baru kau tauhu.

beliau ialah...
Aaron Aziz
haha. korang sudah terkena. oke poyos.
nak tayang ni je sebenarnya. jom layan..


jangan x percaya. he can sing tau. tp suara beliau cam comel kn. macam memalu gitu. haha.  oke yes yup exactly and absolutely.. aku dah demam Aaron Aziz.

ekceli aku minat ngan Aaron Aziz ni since citer Emil Emilda. but when i found yg beliau nih dah married then i close my eye je lah kan. bolayan laa.. gitu. [kuciwa sebenarnya. hahahaahaha. oke abaikan]

setiap lakonan beliau dalam drama ke filem ke aku tgk cam biasa la. no heart heart feeling ni. nan ado org kata. biasa biasa jep. sebetulnya mmg aku akui beliau ini mmg hensem la kacak bagai. but seyesly x de la aku menggila macam skng ni. haremmmm... T__________T

BUT NOW...

bila aku tgk Nora Elena dan KL Gangster... aku cam kene electric shock. macam terpana la tgk beliau ini. tatau ah nape. [dugaan bertunang ni. kunun] mmg siang malam asyik dok igaukan beliau jep. tp dlm mmpi x de plak beliau dtg menjengah. haha. aku je suke berangan sebelum tido. haha.

mesti korang semua dah naik menyampah rasa cam nk makan sampah je kan bila baca blog aku ? sana sini AA [bukan Air Asia ya sayang sayang ku. AARON AZIZ~!!!!!] hehe. suke aku la kan. 

pakcik bintang pn dah naik meluat. bila tiap kali dia msg, aku akan sms..

"tgh meroyan ni. meroyan dengan Seth Tan aka Aaron Aziz"

then dia pn sms..

"sama macam B kan ? sb pakai L'oreal. kalau pakai Garnier sama macam Fahrin Ahmad la kn ?"

oke aku malas dh nk layan. boleh ? hahahahaha~! Aaron Aziz kan duta L'oreal. haddoi. kebetulan la plak. harharharuuuu. oke la. nak share tu jep. jumpa nnt la. daa~!!!! mwahmwahmwah. sayam semua XOXO~!!!

6 comments:

  1. salam;

    hehehe u penah tgk tak cite CINTA BOLLYWOOD...cita nie sblm dia berlakon kat malaysia, still kat spore.

    nnt tgk lar best tau...

    ReplyDelete
  2. same hehehe..sgt5 gilerkan si aaron dr dulu lg hehehe..tp sejak nora elena n kl gangster rase mcm obses hehehehehe

    ReplyDelete
  3. Gee: tq sb share.. gigih cari lam youtube semata nk tgk citer tu.. hahaha...

    uya: ni bukan takat obses je.. ni dh fanatik.. abeh semua skrin gmbr AA.. hahahaha..

    ReplyDelete
  4. slmt menonton....cite tu dah lame tau.tak sure ade tak kat youtube.

    ReplyDelete
  5. semangattttt kau kan. haha. tp comel jgk gmbr kecik tepi tu =p

    ReplyDelete
  6. gee: dh tgk dh.. tp mcm bowink je.. huhu..

    miran: aku mmg semagat... hahahhahaa.. :p

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar