BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ URBAN VIBE ONLINE CONTEST ♥

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
1) Pertandingan terbuka kepada bakal pengantin Seluruh Semenanjung Malaysia yang berumur 20 tahun ke atas sahaja. Tidak di benarkan mewakili mana-mana pihak untuk menyertai pertandingan ini.

2) Peserta hendaklah mempunyai BLOG dan HENDAKLAH MENJADI FOLLOWER http://www.pameran-pengantin-malaysia.blogspot.com/ / dan add kami di Facebook Pameran Pengantin Malaysia.

3) Entri hendaklah bertajuk 'URBAN VIBE ONLINE CONTEST'.

4) Sila letak banner badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA.

5) Buat satu ESEI (tidak kurang dari 200 patah perkataan) yang bertajuk :
Pameran Pengantin Malaysia ; Pilihan Utama Bakal Pengantin.

6) Namakan penganjur Pameran Pengantin Malaysia dan di manakah lokasi & tarikh Pameran Pengantin Malaysia seterusnya.

7) Letakkan LOGO penganjur & LOGO rasmi Pameran Pengantin Malaysia.

9) Letakkan gambar 'Candid Tercomel' anda & pasangan anda. (Hanya dibenarkan meletak sekeping gambar, dan pastikan gambar anda berdua sopan dan tidak menyinggung mana-mana pihak).

10) Hadiah boleh di guna sepanjang tahun 2010 sehingga 31 MEI 2011 (TERTAKLUK KEPADA KEKOSONGAN TARIKH, TERUTAMANYA HADIAH BAJU SANDING).

11) Selesai semuanya, TINGGALKAN KOMEN pada ENTRI INI SAHAJA. InsyaAllah pihak kami akan menjengukkan diri ke blog anda. Yang tak tinggal jejak, tidak akan di layan.

Semua keputusan adalah MUKTAMAD. Sebarang email pujuk rayu tidak akan di layan. Tarikh tutup penyertaan adalah sehingga 27 September 2010 sebelum 12 tengah malam.

HADIAH-HADIAHNYA BERUPA:

TEMPAT PERTAMA :  Wang Tunai berjumlah RM200.00
                                       Sepasang Baju Sanding (Lace) (Lelaki + Perempuan)
                                       Custom Album
                                       Sijil Penyertaan

TEMPAT KEDUA :     Wang Tunai berjumlah RM100.00
                                     Sepasang Baju Songket Bunga Tabur (Lelaki + Perempuan)
                                     Custom Album
                                     Sijil Penyertaan

TEMPAT KETIGA :     Wang Tunai berjumlah RM50.00
                                      Custom Album
                                      Sijil Penyertaan

*Semuanya tertakluk kepada perubahan tanpa notis terlebih dahulu. Kami berhak menarik balik hadiah yang di menangi jika terdapat sebarang percanggahan tarikh, tiada persetujuan untuk additional cost (refundable security deposit untuk baju sanding lace mahupun songket).Semua hadiah tidak boleh ditukar nilai wang Ringgit atau di tukar dengan barangan lain.

Best Regards from Urban Vibe Event Team Members.



Pameran Pengantin Malaysia ; Pilihan Utama Bakal Pengantin

this is my 1st contest sejak jadi blogger. gementar gak la nak tulis esei ni. HAHA.  dah lama kot tglkn zaman skola dan kolej. keskeskes. sgt lucu pula rasanya bila join contest ni. ya lah biasanya aku jengah2 je. ni dah join plak. dan lagi satu tarikhnya terhad sehingga 30 Mei 2011. aku punya majlis November 2011. HEHE. x kesah la dapat ke tak hadiah tu janji aku pomote pasal PPM ni. jom layan story mory aku. syarat2 penyertaan yang di kenakan tersangat la kene dengan aku. mmg dah lama aku follow PPM ni. haha. semak je kan aku ni. ah duli lah janji aku happy untuk majlis aku nnt. banyak idea dtg dari PPM ni. cubet sana sket curik sini sket tampal2 mana ada dah jadi satu majlis untuk aku. TQ PPM. XOXO~! [dah merepek dah aku ni. oke jom baca lagi.]

Pameran Pengantin Malaysia (PPM) merupakan Pilihan Utama Bakal Pengantin. Kenapa ? Ini adalah kerana PPM mengumpulkan banyak dan ramai Perancangan Perkahwinan dan Butik-butik Pengantin seluruh Malaysia. Ingin saya kongsikan pengalaman saya bersama PPM. [waiceh bunyik macam join je event ni kan ?] tidak la aku join jadi exhibitor tapi lebih suka pergi dan melihat serta lakukan survey untuk bakal majlis aku nanti. lawatan pertama aku ke PPM pada tahun 2009. Masa tu kat PWTC tak silap aku. sb masa tu ada exhibition untuk further studies di PWTC dewan 3 dan 4. time tu aku keje kat situ open booth untuk OUM di situ. so sambil keje sambil merayap la. HAHA. PPM ni kat aras bawah. apa lagi amik peluang la menjengah. kunun2nya nk survey2 buat preparation utk wedding aku. HUHU. time tu vofren pn x de tapi verangan jep lebey. [tapi skng dah ada vofren. x lama lagi nk bertunang dah. doakan kami oke., pomote sket jap. lalallaalal~!!] HEHE. suka tgk dorang punya merelip merelap. Di PPM banyak mendedahkan kita dengan semua butik-butik pengantin yang memberi pakej yang sangat menambat hati. Kenapa ? Sb masa ni dorang buat promosi. Dapat la murah2 dan setimpal dengan bajet kita.  Banyak pilihan. Boleh tawar menawar lagi sampai dapat dan kene dengan bajet kita dan apa yang kita impikan untuk majlis kita. [aku la tu yg selalu buat. setiap kali PPM ada setiap kali itu la muka aku akan terjojol. mgkn ada bbrp exhibitor kenal aku. sb aku banyak soal itu ini. HAHA]

Terima kasih kepada PPM dan UrbanVibe sebab mengadakan pameran sebegini untuk bakal-bakal pengantin seperti aku. Untuk majlis aku walaupun kedengaran masih lewat akan tetapi preparation nya suda di buat. hanya sekadar menjengah serta survey price untuk setimpal dengan bajet aku. tanpa pameran pengantin ni jenuh jugak la bakal-bakal pengantin nk survey dan melihat mutu kualiti keunggulan setiap perancang perkahwinan dan butik-butik pengantin seMalaysia. Betul tak ? Oleh itu setinggi penghargaan aku bagi pada PPM dan UrbanVibe Event di atas inisiatif untuk mengadakan pameran sebegini. [isk isk dah macam YB plakkan.] oke la. Jumpa nanti di......
pada
8hb hingga 10hb OKTOBER 2010,
JUMAAT hingga AHAD
bertempat di
Hall 4, KUALA LUMPUR CONVENTION CENTRE (KLCC)
anjuran oleh
 URBAN VIBE EVENT 

jumpa di sana......~!!!!

p dot s: i wish you all the best PPM and Urban Vibe Event. XOXO~!

5 comments:

  1. pameran ni this oct?? knapa xda dpromo yer???
    btw.. thanks n i feel so lucky jumpa advertise ni..

    ReplyDelete
  2. hye jazz.. yup.. this PPM is on this coming Oct. nnt kita serbu k ;)

    ReplyDelete
  3. Salam Sara,

    Pernah pergi PPM @ PWTC ye? :)

    Yup, time tu agak ramai juga student datang visiting our event..tak sangka Sara follow our event punya perkembangan..Ok dearie, pihak kami dah jengah blog ni. Just wait for the result ye..

    Btw, thanx for joining the contest.

    to Jazz : PPM punya advert dah keluar dalam Pesona Pengantin edisi Oct 2010. Insya Allah next week akan di warwarkan di HOT fm.

    Paper macam biasalah, a week before event.. :D
    Datanglah ramai2 ke event kami ye.

    ReplyDelete
  4. Hi dear, u orang kuantan ker? i link u =)

    ReplyDelete
  5. hye nora.. yup.. i org kuantan. i've link u too babe.. XOXO~!

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar