BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #09 Online Contest : Hafizudin Hamdan ♥


As'salam my lovelies readers, haa korang mesti dah baca kan syarat syarat di atas kan ? Haa.. syarat syarat itu adalah dari photographer muda Hafizudin Hamdan yang telah memberi peluang kepada semua blogger untuk menyertai online contest ni. So apa tunggu lagi jom kita join. Mana tauhu rezeki murah nak kawen ni kan ? hehe. so here is my bebelan pasal beliau. let's check it out!!!

Pre-Wedding shoot ZUL & SYAIYEEDA

why i love this picture ? why and why and why why why ? hmmm.. bila tgk je gambar ni di blog beliau, dalam kepala Sara bergema lagu Selena Gomes yang bertajuk Love U Like A Love Song. situasi dan keadaan yang berada di dalam studio jamming plus minus this couple mmg main band dlm partimelovers so mcm sesuai lak lagu tu dgn dorang. inilah hasil garapan dan sentuhan dari photographer muda Hafizudin Hamdan yang menjadikan photo itu bagai sedang berceritera tentang cinta Zul dan Syaiyeeda. like people always say "let's picture be a story teller". korang jgn buat buat tak tauhu lembik lak yg gambar boleh menceritakan 1001 hikayat.  

"apabila gambar mula bercerita, yang melihat akan tersenyum riang terkadang hingga menitis airmata terharu terimbau kembali kenangan terindah"

Potraiture ZI & DIYA

Pencahayaan juga penting bagi menambah asam garam kecantikkan sesebuah gambar. Hafizudin Hamdan ? Beliau adalah yang pakar dalam aspek pencahayaan. lihat sahaja gambar di atas. walaupun ada camera paling canggih kalau tiada pencahayaan yang betul tidak akan membuahkan hasil yang menarik juga kan ? Sara ? tidak lah Sara tauhu perkara tentang fotografi tetapi mata yang melihat hati yang tertaut pada kreativiti beliau dalam editing juga membuatkan Sara rasa ianya sgt berseni. menampakkan gambar itu hidup dan lebih cantek. tambah tambah lagi yg terlebih kurang cantek mcm Sara ni. haha. *wah dah macam gambar monalisa lak kan yg org ckp nmpk cam hidup tu. hehe.

eh kita ni dok cakap pasal hasil karya fotografi Hafizudin Hamdan ni, korang kenal ke beliau ?

inilah photographer muda Hafizudin Hamdan.
kacak, smart, bijak dan dah berpunya. hikhikhik~!!!
beliau memulakan career sebagai photographer bermula dari blog. 
kebanyakkan client client yang beliau kenali adalah dari para blogger yang merekomenkan hasil karya beliau. sb tu contest ini di adakan bagi memberi penghargaan kepada para blogger.
"terima kasih Hafizudin Hamdan. terasa diri ini di hargai. eceh"

kepada kamu kamu kamu dan kamu yang mahu menghubungi beliau. boleh lihat bawah sini:

email : hafizudin.hamdan(at)gmail.com
facebook : sukasukaphoto
YM : kopisecheywan
twitter : akukopi
BB pin : 20CB059D

Tiada apa yang perlu dikatakan lagi apabila super-profesional mula memetik detik.
I'm so speechless.

Wish you all the best in future, Hafizudin Hamdan. Be the best among the best.

-END-

5 comments:

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar