BLOG DISCLAIMER

Blog ini merupakan blog berkenaan Ceritera Kehidupan / Ceritera ILMU / Ceritera Lawak@Gossip / Ceritera Persiapan Perkahwinan / Ceritera CINTA / Ceritera Sahabat & Ceritera Hikayat Cik Puan Sarah Hernyzar dan Encik Tuan Helmizan untuk sejarah kehidupan kami. Blog ini juga adalah untuk di kongsi bersama pada pembaca dan blogger. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di Contact Us. Sebarang komen / kritikan boleh di isi di ruangan selepas entry. Sebarang perasaan menyampah / meluat / melugai / atau sebagainya adalah tanggungjawab sendiri. Sila tidak teragak-agak untuk pangkah X. Sekian Terima Kasih.

☆•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

♥ #15 Online Contest (TASK #01) : URBAN VIBE ONLINE CONTEST - Cinta Seputih Salju (PREVIEW) ♥


as'salam dan salam sejahtera.
again it's me in contest. haha. dah nama pn ratu contestkan. ratu ke ?
haa suka korang lah nk label apa. janji idop wa happy. gitu (^____^)

apa cer contest kali ni ? oke boleh tgk kat

dan

hikhikhik ! jangan marah ya. cayang korang. oke jom cekidaut bebeh !

sila klik untuk ke laman informasi. hehe !
baiklah. menggigil juga nak memulakan karangan tidak kurang dari 300 patah perkataan ni. berkaitan dengan Urban Vibe Event dan PPM. adui ! juga pendapatan berkenaan PPM anjuran Urban Vibe Event. aigo ! apa nak tulis ni. tolong tolong. kasi idea sket. hmmm.. mana ni idea menghilang. argghhhh !!!

bila aku selongkar Blog Pameran Pengantin Malaysia, banyak jugak aku tidak follow online contest yang dorang anjurkan. huhu. sbnya tidak kesempatan. paling tepat syarat-syarat yang di nyatakan tidak bersesuaian dgn ku. owh apakah ? ya sepatutnya majlis ku tahun 2011 tp terpaksa di tangguhkan gara-gara keadaan kesihatan ayahanda yang kurang memberangsangkan. arakiannya smpi saat ini masih tiada jawapan penggantian tarikh. ku hanya mampu berdoa agar di temukan jodoh dengan Helmizan Mohd Amin dan dipermudahkan segala urusan persiapan perkahwinan kami. ahhhh.. ni nk citer pasal  Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event  atau nk citer pasal kisah duka ku. oke boleh abaikan. next !

Den tatau nak namakan apa ni. POSTER kah ? Pengiklanan kah ?
Yang den tahu ini adalah Pameran Pengantin Malaysia yang bertema.
MENARIK !!! woottt wooottt !!!

apapun aku tetap dan tekad mahu join contest utk kali ini. insyaAllah jika punya rezeki pasti telah di tetapkan oleh Allah taala. jika tiada rezeki utk menang kali ini kita usaha lagi. join next contest plak. hehe. xde ruginya pn join contest tp biar kene pada syarat-syaratnya. hehe. oke.. sebelum sebelum ini aku ada join bbrp contest anjuran  Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event dan berceritera berkenaan mereka di entry entry lapok ku. mahu tahu kah ? boleh klik
haa banyak x ? boleh lah kan. jenuh gak korang nk baca kan. haha. rajin rajin baca lah eh. x rajin x yah baca. hikhikhik. nk bgtau korang. mesti korang cam x cayo la kan, ada entry aku dh blurkan gambar "kepala ku bogel". so mmg x nmpk la aku di kawasan sekitar PPM sbnya aku terpaksa blurkan gambar tersebut. huhu. sbnya dulu lain skng lain. ewah ! paham paham la ya. x paham x pe. hehe. 

aku kenal PPM sejak tahun 2009. lama kan ? hampir 3 thn dah aku mengenali mereka dan mengikuti pameran yang mereka anjurkan. walaupun tidak semua tapi ku tahu lah di mana mana ada PPM. cuma kadang tiada kesempatan untuk menjengah berjumpa dengan Kak Yana, Kak Nadia dan Lisa dan kembar Lisa (psssstttt hari tu aku salah orang. ingt Lisa tp kembarannya. owh malu tutup muka. huhu). aku juga pernah menyertai contest mereka dan memenangi tempat kedua. siap naik pentas owh. sgt rasa di hargai sebagai seorang blogger yang menyertai online contest. tp sayangnya hadiah yang di beri tidak dapat di gunapakai kerana penangguhan itu. ahhh tidak mengapa belum rezeki ku. (sekali lagi. oke lepas ni x de dh ckp pasal tu. pomise. *cross finger* T_______T)


sepanjang aku mengenali  Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event , PPM telah banyak membantu b2b terutamanya dalam membuat persediaan perkahwinan mereka dengan mengadakan Pameran Pengantin Malaysia di serata pelosok KL dan Selangor (x kan nak buat satu Malaysia kan ? eh kalau ada rezeki mgkn boleh pe. for future kita doakan utk Urban Vibe Event. hehe. mana tahu leh smpi Kuantan sini. weee ! mementang dok Kuantan kan ? hikhikhik !). semasa di pameran inilah para b2b yang cheapskate (macam aku !) akan membuat terjahan dan tujahan soalan tawar menawar sehingga kepada harga yang terendah. masa ni lah semua vendor buat promo kaw kaw kopi kapal api pnya terbaekkkkk ! mmg best. aku pn ada gak grab bbrp promo. tp sayangnya tidak dapat di gunakan sb penangguhan itu. (aku dah kata. hish ! mcm mana nk elak ckp pasal ni eh ? haha
Sebuah syarikat penuh milik Bumiputera yang di tubuhkan dari tahun 2005. Berpengalaman luas menganjurkan pameran bertema seperti 'Merdeka Celebration', 'Ramadhan Eid Mubarak', 'Property & Home Exhibition' dan yang paling sinonim dengan Urban Vibe Event ialah 'Pameran Pengantin Malaysia'.
Their Past EventsGallery. See ! Banyakkan dorang buat event management. Terbaik wookkkk !

Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event is the best ever pameran perantin yang pernah aku pegi jengah dlm banyak-banyak pameran perantin yang ada di sekitar KL / Selangor. bukan bodek eh ! kenyataan kot ! Urban Vibe Event is the best Event Management / Organizer yang mmg boleh menarik ramai umat manusia di seluruh pelosok KL / Selangor utk datang menjengah pameran dorg. kalau pegi x sah kalau x pack. mesti berlanggar montot punya. haha. teettttt tersensor lak. 

See see. laga montot x ? haha. pack kan ? sgt pack.
dan arakian penambahan pack dgn kehadiran "muka" aku je bertenggek di PPM.
utk bbrp event la sblm pindah Kuantan. den suko cuci mato di PPM ! yahuuuuu !
Nadia Hassan, 29 CEO Urban Vibe
kenal x korang dengan wanita korporat di atas ni ? beliaulah pengasas Urban Vibe Event. Beliau telah menubuhkankan UBE bersama suami tercinta. wah sgt mengkagumkan. sweet romantic owh. eh ? terfeeling lak. hehe. kalau uols uols nk baca berkenaan keratan akhbar dari Metro boleh baca dari on9. kot la dulu x terbeli dan terbaca koran Metro. meh sini tempek linknya:


kepada vendor-vendor di luar sana yang membaca blog picisan sara ni. kalau kalau mahu turut menyertai PPM sbg exhibitor boleh hubungi mereka di sini:
kata-kata terakhir aku utk contest bagi task pertama ni semoga Pameran Pengantin Malaysia - by Urban Vibe Event sentiasa maju dan sukses dalam arena ini. tanpa mereka b2b kat luar sana payah nak cari source vendor-vendor utk hari bahagia mereka. dengan PPM b2b banyak dapat berjimat cermat. vendor-vendor mmg terbaekk menyertai PPM sbg exhibitor dengan memberi promo-promo yang menarik. kita saling memerlukan antara satu sama lain. PPM membantu vendor vendor di kenali di kalangan b2b untuk majlis kebahagian mereka. terbaikkan ? oke lah jumpa lagi nnt insyaAllah pada task yang kedua. salam sayang buat semua. xoxo !

p dot s: good luck kepada b2b yang join online contest ini juga. to all my lovelies and charming b2b / g2b yang nak join jangan segan join. tulih la apa korang nk tulih and anta je penyertaan ke Pameran Pengantin Malaysia - by Urban Vibe Event mudah kan ? yang penting ikut syarat penyertaan dan TnC mereka. oke chalo ! daa !

3 comments:

  1. kak nadia dan suaminya mmg sweet and all her family soo nice. gud luck sarah. nora doakan moga berjaya k dear !!! dont worry we oll sentiasa support u bebeh !!

    miss nak pi PPM again and miss nak jumpa all bloggers again !

    ReplyDelete
  2. @anaztasias nora aira thanx nora for your support. really appreciated ! nnt jmpa2 k. XOXO !

    ReplyDelete

Thank you for dropping by my humble blog.
And thank you for drop some comments.
May Allah bless your life. Aamiin.

Copyright © Hernyzar Helmizan Profile and Official. Designed by sarahhernyzar